Beoordeeld op 10 juli 2017

We hebben genoten van de nette, compleet ingerichte kamer, het heerlijk ontbijt, de vriendelijk ontvangst en bediening en, niet te vergeten, de aangeboden koffie en ander frisdranken op elk moment van de dag.
Bij een volgend bezoek aan Parijs kiezen we zeker weer voor één van de astotels !

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 december 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend centraal gelegen, met veel fantasie ingericht, schoon hotel, met prima eenvoudig ontbijt en stille straat, vrij drankjes koffie nootjes en koekjes. Goede prijs. Dit wordt mijn vaste stek voor tripjes Parijs

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 november 2016

Verzorgd hotel met naar Parijse norm een ruime kamer. Het ontbijtbuffet was lekker en voldoende. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Dichtbij het hotel waren zelfs enkele leuke restaurants met uitstekende beoordelingen. De Metro was binnen handbereik van het verblijf, wat erg praktisch is om de stad te verkennen.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 november 2016

Pro:
Personeel was vriendelijk
Het ontbijt was super
Interessant gratis bar
NEGA:
Het was veel te warm op de kamer.
Ondanks het feit dat er wordt aangeduid bij Booking.com dat er AIRCO aanwezig is, is dat niet het geval!!!
Bij navraag aan de receptie stelde men dat dit niet werkt in deze periode. Dat is GEEN airco-kamer!
Het was 26° 's nachts.
Het raam kon niet open: zeer veel lawaai buiten. ( straatkant)
De 2 kamers van ons gezin waren NIET NAAST elkaar!
in de ene kamer keek de venster onmiddellijk uit vanuit het bad transparant naar buiten !?!

Kamertip: niet de straatkant!
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

We hebben genoten van ons verblijf in hotel 34B. Heerlijk bed. Koelkastje op de kamer met gratis drankjes. En wat ook prettig is, dat er 's middags drankjes klaarstonden die je gratis kan gebruiken.
Het personeel is ook zeer vriendelijk.
Leuke buurt met veel restaurants. Wij zouden zeker weer voor dit hotel kiezen!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner