“We gingen omdat de dochter een Hard Rock cafe T-shirt wilde”
Beoordeling van Hard Rock Cafe Paris

Hard Rock Cafe Paris
Reserveren met
Hard Rock Cafe Paris is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 716 van 17.611 Restaurants in Parijs
Keukens: Amerikaans, Bar
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Opéra / Bourse
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

En zijn dan maar ineens gebleven om een houte-couture hamburger te eten.

Het is een prettige omgeving met continue oude (hard) rockmuziek op een goed volume. De bediening was heel vlot en vriendelijk, het eten was simpelweg lekker en de hamburgers ook mooi aanpasbaar naar ieders goesting.

Zeer schappelijke prijzen, als ge beseft dat ge in Parijs aan 't eten zijt. Het was er druk zonder overvol te zijn. Al bij al een toffe ervaring.

williamvincent2017, Director of Sales van Hard Rock Cafe Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Dear TeskaLudo,

Thank You for coming to us for a meal and sharing your experience in Paris.
We are more than glad that you enjoyed our musical ambient and our food.

Which burger did you choose from the menu ?
Was it one of our new courses such as The Grands Boulevards Burger & its French touch or our classic ones ?

Thank you for mentioning our teams, as they are our soul and work with authenticity

Have a lovely day and keep rocking TesKaLudo

Schrijf een beoordeling

23 augustus 2017 beoordeeld

Ronduit tegenvallende kwaliteit van het eten. Bediening vriendelijk maar zeer matig. Ze had vergeten de bestelling door te geven aan de keuken. Half uur te lang zitten wachten. Geen compensatie. Prijzen van drankjes absurd. Laatste keer voor mij.

williamvincent2017, Director of Sales van Hard Rock Cafe Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Dear Dick,

First I would like to thank you for coming to us and sharing your feedback. I must say that I regret that you didn't live our amplified service.

As your experience is important and in order to revert back to you with the best answer after an inquiry may you send us at paris.salesassistant@hardrock.com your detailed experience please.

Looking forward your email

Have a nice day

My best regards

23 augustus 2017 beoordeeld

Traditioneel stop ik tijdens mijn tripjes steeds in de hard rock voor een T-shirt als souvenir te gaan halen. De Hard Rock van Parijs ligt ver van Lafayette en beschikt over 2 verdiepingen. De winkel (aan de ingang), heeft nog een tweede deel op de tweede verdieping. We hebben er niet gegeten omdat er volgens ons voor minder geld betere dingen te verkrijgen zijn in Parijs.

williamvincent2017, Director of Sales van Hard Rock Cafe Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Dick,

Thank you for being loyal to the brand and visiting our Rockshop at the Cafe.
From Galeries Lafayette we have to walk 15 minutes or in subway we are just 2 stations far away from Les Grands Magasins.
In summer we do open our VIP room in rockshop and if you walk on Les Champs Elysees, we also have a Pop Up Store for the 1st time.
Paris, as a culinary city offers so many possibilities that gastronomy is "a journey"

Enjoy your stay

My best regards

Wv

8 augustus 2017 beoordeeld

Grote vestiging van het Hard Rock Cafe. Zoals gewoonlijk lekkere, ietwat prijzige, cocktails en een mooie berg nacho's. Prima als pauze!

williamvincent2017, Director of Sales van Hard Rock Cafe Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Hi Tiva,

Thank for sharing your experience and visiting us in Paris.

We know that we are a little high in Paris regarding prices on cocktails for several reasons such as Paris cost, taxes and more.. and that is why we are serving quality and quantity either on food or beverage.

Next time you are able to come, do not hesitate to benefit of our Happy Hour on food & beverage with 50% discount from 4 to 7 pm.

Have a lovely week & once again thank you for coming

2 augustus 2017 beoordeeld

Zoals in ieder Hardrock Cafe waar je komt, eten blijft uitstekend, muziek super. Vriendelijk ontvangst en kregen direct een tafel toegewezen. Konden niet kiezen uit al het heerlijkst, geen probleem serveerster kwam na 10 min gewoon weer terug. Hadden water uit de kraan i.p.v. fles en dat is niet in rekening gebracht. Onze zoon van 11 wilde zelf in Engels bestellen en de serveerster wachtte heel geduldig en complimenteerde hem voor z'n goede uitspraak.

williamvincent2017, Director of Sales van Hard Rock Cafe Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Sascha,

Thank for visiting us in Paris during your family trip.

We are more than glad that you find the same standards as in any other cafe.
As you know Hard Rock, and our philosophy we do take our time and guests need to feel like home.

Thank You for feedback and we will mentioned all teams your feedback.

Enjoy your summer vacations and have a great week

Reizigers die Hard Rock Cafe Paris bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Hard Rock Cafe Paris geweest? Deel je ervaringen!