“Onbeschoft”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Quartier Latin
30 mei 2018 beoordeeld

Wij hadden hier, vanuit Nederland, een tafel voor 8 personen gereserveerd. Onder andere omdat dit restaurant zo goed is aangeschreven op tripadvisor. Dit werd ons bevestigd via email. Aangekomen bij het restaurant werden we ontzettend onbeschoft vertelt dat er een tafel voor 6 zou zijn, maar meer niet. Ook kwamen we erachter dat het restaurant vol zat. We werden erg onaardig verzocht om buiten te wachten. Er was geen excuses, er werd ontkend dat we gereserveerd hadden. Hierdoor moesten we op zaterdagavond op zoek naar een ander restaurant.

Datum van bezoek: april 2018

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, gezellig klein maar helemaal top! Franse kaart en vriendelijke bediening. Met ons gezin heerlijk frans gegeten. Vooral veel stelletjes hier. Menu en keuze wijn voortreffelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
1 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede sfeer. Romantisch plekje, goede prijs, lekkere wijn, het dessert was super.

Datum van bezoek: december 2015
13 december 2015 beoordeeld

Per toeval liepen we hier langs en yes, er was nog een tafel vrij! Erg gezellig restaurant -heel klein- met maar 1 persoon in de bediening. Alles liep gesmeerd en het eten was heerlijk! Ok, het dessert (tarte tatin) was niet top, maar het was er zo gezellig dat het niet uitmaakte :) Zou zeker terugkomen!

Datum van bezoek: december 2015
18 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een toprestaurant ! Hele fijne bediening door de dames. Ongedwongen, maar zeer zorgzaam. De Suprême de poulet jaune was fantastisch. Maar ook de "wentelteefjes" waren heerlijk. Een aanrader!!!

Reizigers die Bistrot L'estrapade bekeken, bekeken ook

In Bistrot L'estrapade geweest? Deel je ervaringen!