“Avondje Montmartre ”

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: 18th Arr. - Buttes-Montmartre
23 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Toplocatie, gezellig onder de bomen. Prijs/kwaliteit aanrader. Snelle service en vriendelijke bediening. Darmkanalen scampi's niet verwijderd en eten was niet helemaal warm bij het opdienen.

18 november 2014 beoordeeld

Voor het bezoek aan de drukte rond Montmartre een simpel maar ideaal ontbijt op het buitenterras gegeten (een croissant, een half stokbrood, confituur, boter en verse fruitsap). Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2014
22 augustus 2014 beoordeeld

We hebben met twee volwassenen, twee tieners en twee jong-volwassenen hier lekker een drankje genomen 's avonds op het terras. Het zit wat verder van de weg af waardoor het een hele mooie plek is.
De ober was heel vriendelijk. Op het verzoek van onze tienerdochter of ze een 'virgin' mojito kon krijgen (zonder alcohol dus) werd heel leuk gereageerd en ondanks dat dit niet op de kaart stond, kwam er een heel lekkere cocktail. Zowel locals als touristen zitten op deze plek en de sfeer was heel relaxted. De prijzen waren voor Parijse begrippen heel acceptabel (6,50 voor een desperado biertje en 9 euro voor een mojito cocktail). Zelf heb ik een overheerlijk glas rode wijn gedronken - één van de diverse soorten rode huiswijn die per glas te bestellen zijn (een st. Emilion). Voor dat merk was 6,50 voor een glas ook niet veel.
Als we weer eens naar Parijs gaan, komen we hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2014
16 februari 2014 beoordeeld

Leuk restaurant, goed eten en niet duur. Eten is goed en de bediening vriendelijk, soms chaotisch,,hij kwam tweemaal vragen wat we ook alweer besteld hadden en zonder het op te schrijven,,,werd het goede gewoon gebracht ;-). Een van de gerechten op de kaart was niet leverbaar (?) of door de chef vergeten te bestellen, maar het werd allervriendelijkst verteld en eigenlijk kon je het niet erg vinden. Tafeltjes zijn wat klein, maar vergeleken bij andere restaurants in Parijs, waar werkelijk soms elke millimeter wordt benut, is er voldoende adem -beweegruimte. Heerlijk gegeten dus in een prima sfeer.

Datum van bezoek: februari 2014
19 augustus 2013 beoordeeld

We kwamen bij toeval uit in dit pittoresk restaurant. Het heeft een mooi terras onder een boom en een prachtig uitzicht over Parijs. De straatmuzikant op het pleintje iets hoger gaf het een typische Parijse sfeer.

We hadden de menu gekozen voor de redelijke prijs van 16 euro. Zowel voorgerecht (komkommer en tomaat) als hoofdgerecht (zalm met risotto en bouillabaisse) waren uitstekend! Dit restaurant is een absolute aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2013

Reizigers die Relais De La Butte bekeken, bekeken ook

In Relais De La Butte geweest? Deel je ervaringen!