TripAdvisor

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Quartier Latin
14 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit super kleine echt Frans restaurant met fijne bediening Als ik kan kom ik zeker terug

Datum van bezoek: september 2019

11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kruip door sluip door pandje met verspringende etages en lage plafonds. Gezelligheid, café sfeer. Goed eten, heerlijke verse frites

Datum van bezoek: november 2018
15 juli 2017 beoordeeld

als je als toerist een eerlijke keuken wilt dan raad ik jullie zeker dit restaurant aan. de steak tartaar was heerlijk en als belg moet ik toegeven dat ze frietjes zoals bij ons maken. ook een heerlijke wijn gedronken aan zeer schappelijke prijs. Mijn vrouw heeft een slaatje tomaat gevraagd en gekregen die niet op de kaart stond. echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2017
15 juli 2017 beoordeeld

ben in dit leuk typisch parijs restaurantje gisteren gaan eten. allereerst was de ontvangst uiterst vriendelijk. we hebben eerst een aperitiefje genomen met heerlijke kaas met truffels gegeten. daarna zijn we naar bel etage gegaan om te eten. daar hebben we de allerheerlijkste cote d'agneau gegeten. het eten was lekker maar vooral ook de zeer attentvolle bediening was te smaken. een aanrader voor iedereen

Datum van bezoek: juli 2017
18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekkere Franse gerechten gegeten en een mooie betaalbare fles Bourgogne.
Goeie foie-gras, lekkere steak én Zalm Tartaar.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Au Pere Louis bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Au Pere Louis geweest? Deel je ervaringen!