“Supersimpel En super lekker.”
Beoordeling van Le Relais de Venise

Le Relais de Venise
Geclassificeerd als nr. 1.688 van 19.411 Restaurants in Parijs
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner
16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje vreemd restaurant, maar er stonden zeker 20 mensen buiten te wachten. Dat is niet voor niks. Het concept is heel simpel: er is alleen entrecote en het enige wat je kan aangeven is hoe je de entrecote wilt hebben. Vooraf komt een standaard klein slaatje. Bij de entrecote komt werkelijk heerlijke friet. De entrecote drijft in de saus, maar is echt heel erg goed . En let op: men komt je nog een tweede keer entrecote en frites brengen. Van de dessertkaart had ik de profiteroles, die ook geweldig waren. Absolute aanrader om naartoe te gaan. Maar alleen als je van entrecote en friet houdt, want iets anders is er niet.

Datum van bezoek: december 2017

15 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met een groep van 15 personen gegeten. Keurige ontvangst en geweldige service. De serveersters hebben hier echt een feestje voor ons van gemaakt. Het eten was uitstekend en het vlees met name erg smaakvol. We zaten op de bovenverdieping.

Datum van bezoek: april 2017
11 december 2016 beoordeeld

Als we in Parijs zijn, moeten we hier een keer eten. Het verveelt nooit. Vriendelijk personeel, je zit dicht op elkaar en vaak leuke gesprekken met de buren. Op tijd komen, in de rij staan is wel belangrijk. Eenmaal binnen zullen ze je niet haasten. Je hebt geen keus, maar het eten is geweldig. Het is echt een absolute aanrader.

Datum van bezoek: december 2016
14 augustus 2016 beoordeeld

We kenden het restaurant niet, maar werden getriggerd door de rij van mensen die voor het restaurant stonden. Bij opening stond er een rij van wel 40 mensen, maar het gerucht ging dat het redelijk kort wachten zou moeten zijn. Bij navraag bleek dit een zeer goed restaurant te zijn voor de bekende 'steak met friet'. Na een drankje om de hoek besloten we rond 20:00 te checken en we hadden inderdaad binnen 20 minuten een tafel buiten. Gelukkig, want binnen is het erg vol en warm.

Als je eenmaal gaat zitten krijg je de menu kaart, maar dat is meer voor het idee en drank keuze. Er is namelijk maar 1 voorgerecht (groene salade) en 1 hoofdgerecht (steak met friet). Uiteindelijk was het vlees best ok en de saus apart (maar wel lekker). Alleen voor €27,50 pp vonden we het toch wat veel.

Het was wel een aparte manier van uit eten gaan en dat is ook wat waard. Dus zin in het iets anders? Dan zeker proberen, maar verwacht geen haute cuisine!

Datum van bezoek: augustus 2016
1 november 2015 beoordeeld

Het menu is simpel: klassieke Steak frites met een groene salade vooraf. Gaan om 19h00 open en dan staat er een rij die tot laat op de avond duurt. Reserveren kan niet dus gewoon even wachten maar het gaat best snel. Leuke sfeer met uitstekende bediening. Steak frites was prima maar geen culinair hoogstandje. Wel geweldige desserts. Prijzen heel redelijk.

Datum van bezoek: oktober 2015

Reizigers die Le Relais de Venise bekeken, bekeken ook

In Le Relais de Venise geweest? Deel je ervaringen!