“Top oesters en kreeft”

Le Bar à Huîtres Place des Vosges
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Le Bar à Huîtres Place des Vosges is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3.854 van 18.121 Restaurants in Parijs
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Le Marais
9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dorr heeft een aantal restaurants in Paris die bijna allemaal identiek zijn ingericht. In alle restaurants is er een grote selectie aan oesters die allemaal geweldig vers zijn. Ook mooie plateaux fruit de mer, beetje duurder naar schitterend van samenstelling. Het menu staat, heel modern, op een iPad.

afDorr, Team d o r r PARIS van Le Bar à Huîtres Place des Vosges, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Dear Guest,

We were so happy about your comment concerning your good experience at The bar à huitres d o r r PARIS and we appreaciated the time you take to write it.

We hope that visit was not the last ! See you soon.
Team d o r r PARIS – Maître Restaurateur Since 2016

20 december 2015 beoordeeld

Deze avond was onze eerste beleving met een oesters diner. We hebben genoten van de verschillende oesters. Fijne entree, voorafjes, lekkere wijn en lekkere oesters en visgerechten. De manier van serveren is een mooie ervaring

18 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Serieuze zeevruchtenplateau's. Lekker maar aan de prijzige kanr. Wel een aangenaam kader. Vers en prima kwaliteit. Niet ver vd Bastille.

17 augustus 2014 beoordeeld

De engelse recensies waren matig tot positief, de franse recensies ronduit negatief. De fransen hadden gelijk. Zondagavond 20:30 u het restaurant was druk maar niet bomvol. We moesten lang wachten voordat de popejopie ober eindelijk kwam voor onze bestelling. Ik heb duidelijk oesters vooraf besteld en 2 hoodgerechten daarna. Na 30 minuten kwam 1 hoofdgerecht aan. Excuus van de ober. Kort daarna zijn de oesters gearriveerd. Vervolgens kwam hij met weer hetzelfde al eerder uitgeserveerde hoodfgerecht aan. Hij had mijn bestelling ( het tweede hoofdgerecht ) niet goed begrepen. Mijn frans is goed genoeg om dit duidelijk te maken.
Ik heb teveel betaald ( ze hadden ook nog het lef om 4.40 te berekenen voor een fles kraanwater) Deze ervaring was zondermeer de slechtse eetervaring die ik ooit had in Parijs.
Deze tent heeft geen bestaansrecht.

• Sfeer
13 juni 2012 beoordeeld

Vreemd de eerste keer dat je i.p.v. een menukaart een Ipad in je handen krijgt.
Na enig zoek werk zonder uitleg toch het eten besteld, zeer vriendelijke ober maar de prijzen zijn in dit restaurant wel erg gestegen. De kwaliteit was goed, vroegen een fles of karaf water, kregen een 1/2 liter fles met op de rekening 8,00, dit hebben wij in veel duurdere restaurants nog niet meegemaakt.

• Sfeer

Reizigers die Le Bar à Huîtres Place des Vosges bekeken, bekeken ook

In Le Bar à Huîtres Place des Vosges geweest? Deel je ervaringen!