“TripAdvisor stelt ons nooit teleur”
Beoordeling van La Rughetta

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: 18th Arr. - Buttes-Montmartre
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds zoeken we op tripadvisor naar goede restaurants in de buurt! Dus we kwamen gisteren op dit restaurant uit, want we hadden zin naar lekkere pasta! En deze was lekker. Prijs was zeker ok! We zaten buiten op het terras en was wel een beetje druk! Maar het eten en de prima bediening maakte veel goed!

Datum van bezoek: september 2019

14 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een gezellige eet plek om onze vakantie af te sluiten, kwamen we bij La Rughetta terecht. Trip advisor gecheckt waar meerdere positieve reviews op stonden.
Met de kinderen heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit in verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2019
25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat wij in oktober 2018 hier heerlijk hebben gegeten, zijn wij gisteren (24-4) teruggegaan met onze zoon. Wederom heerlijk gegeten en werden herkend door de eigenaar!! Echt geweldig. Prima bediening het blijft een echte aanrader!!

Datum van bezoek: april 2019
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en betaalbaar restaurant. Bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Eten was erg lekker!! Een aanrader voor wie in Montmartre wil eten!!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw en dochter van 11 gegeten. Goed advies en vriendelijke bediening. Zeer goed eten, tegen een hele mooie prijs. Een aanrader, voor pizza en ‘echt’ Italiaans eten.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die La Rughetta bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In La Rughetta geweest? Deel je ervaringen!