“Geweldige hamburgers”

Geclassificeerd als nr. 6.426 van 17.505 Restaurants in Parijs
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Opéra / Bourse
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige hamburgers. Beste hamburger die ik heb gegeten aan een lage prijs. Zeker een aanrader.
Prijs-kwaliteit beste steakhouse in Parijs

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Buffalo Grill
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor liefhebbers van amerikaanse grill vleesgerechten die niet veel willen uitgeven een leuk restaurant.
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend maar niet erg frans... er zijn genoeg leuke andere restaurants in de buurt.
Bediening goed. Hoofdgerechten inclusief onbrperkt bestellen diverse side dishes als friet, gepofte aardappel, boontjes, macaroni met kaas en verschillende sauzen.
Fles wijn al vanaf 15 euro dat is voor die omgeving erg schappelijk.

1 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een regelrechte ramp. Voor 15 euro een bord met koude zalm krijgen, patat slap. Saus was een gebrek. Ook zetten ze zonder vragen salade op je tafel en brood. Maar zodra je ervan pakt komt het wel mooi op je rekening. Totaal niet waar voor je geld. Hier komen we nooit meer.

19 september 2013 beoordeeld

Een bekend restaurant uit de Buffalo Grill-keten, hele aardige ober die zijn best deed om zich verstaanbaar te maken en een snelle bediening garandeerde.
Het eten is zoals je kunt verwachten in deze keten van restaurants.
Goed en niet te duur.

• Sfeer
6 augustus 2013 beoordeeld

Heerlijk gegeten, na dat we bij de Moulin rouge waren geweest, waren we opzoek naar een goede maar niet al te dure plaats om te eten. Na wat rondgekeken te hebben, kwam dit restaurant voor ons uit de bus.

Toen we binnen kwamen was het niet al te druk, en werd ons snel een tafel toegewezen en de menukaarten gegeven. De bedienster hier was zeer aardig en bood ons gratis salade en een kan water aan. Voor nog geen €20 een heerlijke (well done doorbakken) steak, met friet, salade, cola water en dessert gegeten. Een fooi kon niet uitblijven. Hierna waren we goed vol gegeten en druppelde het restaurant aardig vol toen we klaar waren.

• Sfeer

Reizigers die Buffalo Grill bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Buffalo Grill geweest? Deel je ervaringen!