“kan beter”

Keukens: Amerikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Notre Dame / Marais
25 oktober 2015 beoordeeld

Hier was de service slecht, normaal krijg je er een broodje bij, bij het gerecht hoorde ook een salade, deze waren ze vergeten, heb je weinig tijd hier ben je zo klaar in 5 minuten had ik mijn gerecht

Schrijf een beoordeling

28 september 2015 beoordeeld

Heerlijk eten bij Buffalo Grill. Ze hebben veel restaurant door heel Frankrijk. Welke we ook zijn geweest, het eten was elke keer erg goed. Goede snelle service, goed eten, lekkere toetjes. Echt de moeite waard om hier eens te gaan eten!!

19 december 2014 beoordeeld

Iedere keer wij in Parijs zijn, gaan wij daar eten. Voor mij zeker steak op de een of andere manier klaargemaakt. Het eten is heel lekker klaargemaakt, maar je moet geduld hebben. Op de menukaart staat 'à volonté', maar wij hadden niet de kans gehad om frietjes of saus bij te vragen, kelners keken gewoon niet meer uit, als eten geserveerd werd.

8 mei 2014 beoordeeld

Ja wat kun je over zo'n restaurant vertellen. De prijs kwaliteit verhouding was voldoende, lekker vlees en wijn maar verder niet speciaal

24 februari 2014 beoordeeld

Vriendelijk personeel, maar zonder actie. Keuze is ruim, maar het eten niet lekker. Koude friet en flauw vlees. Porties zijn wel groot genoeg, maar koud en slap en flauw.
Afknapper, helaas.

• Sfeer

Reizigers die Buffalo Grill bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Buffalo Grill geweest? Deel je ervaringen!