“Vader dochter tijd”
Beoordeling van Bon

Bon
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Bon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 635 van 18.020 Restaurants in Parijs
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Trocadero
6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ambiance, geweldige serveerster, goede service. Gerechten volgden elkaar jammer genoeg te snel op

22 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een "Chinees" in Parijs. Beslist niet een "Chinees" zoals wij die in Nederland kennen. Leuke ambiance. Lounge - achtig. Relaxed. Je hebt daar de ruimte. Bediening is bekwaam. Spreekt de talen en is zeer attent. Het eten is van een hoge kwaliteit en smaakt beslist anders dan bij ons in Nederland. Echt lekker! AANRADER!

21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al voor de derde keer bezocht in twee jaar en iedere keer perfect. Zowel de black cod als de crab cake zijn waanzinnig! Absoluut favoriet restaurant in Parijs...

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij verrast black cot op het menu, heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten. Hoop keus in wijnen.
Vriendelijk personeel en valet parking.

26 juli 2015 beoordeeld

Alhoewel pal in het centrum van het 16de arrondissement gelegen, is het toch even buiten de toeristische paden en dat is fijn zo. We worden vriendelijk en voorkomend ontvangen. Dit is een groot restaurant maar door de verstandige indeling lijkt dit niet zo. We worden zelfs even rondgeleid in de 3 verschillende zaaltjes, ontworpen door de befaamde Philippe Starck. Vooraan is het luchtig, wit en modern. In het midden heerst er een zekere Oosterse sfeer met een wat bizarre vervormde luchter in het midden aan het plafond. Vervolgens kan men afdalen naar een stoffige oude en strenge bibliotheek, waar ook enkele tafels staan. Bij goed weer kan men zelfs lunchen in een omsloten binnentuin. Enfin, we besluiten vooraan te gaan zitten bij het raam met een mooi uitzicht op de fraaie Parijse harmonieuze gebouwen, voorzien van smeedijzeren balkons. Voor de romantici onder ons zijn er langs de wand 4 bijzonder sfeervolle tafeltjes voor een leuk tête à tête dîner.

We opteren voor het "menu découverte" à 110,00 € per persoon. Hierin is het aperitief, een glas champagne Taittinger brut, inbegrepen. Die is zeer goed en inmiddels monsteren we het interieur verder. Dat is mooi, verzorgd en sfeervol. Het oogt zelfs een beetje chic, het is gezellig zitten hier. We starten met "Ravioli Homard". De zwarte kleur is ietwat vreemd, maar de smaak is bijzonder subtiel en lekker. De start hebben we alvast niet gemist. Vervolgen doen we met "Black Cod c'est Bon". De gaartijd van de kabeljauw zit goed, dit gerecht benadert de perfectie. Voor mij komt het hoofdgerecht met "Lobster spicy noodles", aan de overkant wordt dat "Les Larmes du Tigres". Op beide gerechten is niets aan te merken, al is de portie vlees te ruim bemeten volgens mijn gasten. We krijgen er ook nog een aparte schotel gestoomde groenten bij, die is lekker maar eigenlijk overbodig. Mijn gasten drinken er een rode Saint-Joseph bij, ik neem enkele glazen witte Chablis. Beide wijnen zijn uitstekend. Afsluiten doen we elk met een dessert naar keuze.

De chef van dit restaurant, die we niet zien, kookt op hoog niveau. De keuken is modern Frans met nadrukkelijke toetsen vanuit Azië, zeker wat de kruiding betreft. De dienstverlening is jong, dynamisch en zoals het hoort. Dit is zeker een adresje om terug te komen als men in de buurt is !

Reizigers die Bon bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Bon geweest? Deel je ervaringen!