Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
The Peninsula Paris
Hotels in de buurt
US$ 248*
US$ 206*
Booking.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 193*
US$ 149*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Roomservice
US$ 565*
RelaisChateaux.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Fred Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 107*
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 182*
US$ 125*
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
Hotel Viator - Paris Gare de Lyon(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 144*
US$ 137*
Expedia.com
Zie aanbieding
Hotel Astoria - Astotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 184*
US$ 168*
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
US$ 356*
US$ 233*
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 165*
US$ 153*
Agoda.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Roomservice
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 301*
US$ 253*
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Beoordelingen (868)
Beoordelingen filteren
868 resultaten
Waardering van reizigers
736
91
25
8
8
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
736
91
25
8
8
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 868 beoordelingen
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier vaker , deze keer toch wat minder.
Reserveer geen kamer op de 5de verdieping je hebt geen nachthall tussen de gang en je kamer en je hoort letterlijk alles op de gang. Wij hadden een junior suite kamer 503. Vervelend als er om 3h00 dronke gasten door de gangen gillen.
Dan was een delegatie uit afrika met alles erop en eraan inclusief een vloot hoertjes die hebben het hotel de hele nacht op stelte gezet tot 7h00 s'morgens vanaf hun dakterras over onze kamer.
Je verwacht meer van een hotel waar je 1.400 euro betaalde voor je kamer....
Wij gaan volgende keer terug naar de Geogre v of de Ritz beter publiek en rustige kamers.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4  Bedank Mineera
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2017

Geachte meneer, geachte mevrouw,

Ik zou u graag mijn excuses willen aanbieden voor alle verstoring en ongemak die u heeft ondervonden gedurende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Rust en comfort zijn een van de belangrijkste waarden die wij onze gasten willen bieden, mijn welgemeende excuses nogmaals voor het geluid en de onrust die veroorzaakt werd door een andere kamer.

Daarnaast wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring, weet dat we uw feedback zeer serieus nemen!

Ik hoop dat we de mogelijkheid hebben, u nog eens te mogen verwelkomen en u aangenaam te kunnen verrassen.

In het geval u nog iets wilt delen, voelt u zich dan vrij om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Katja Henke, General Manager – The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel tegen de Arc de triomphe. Perfecte service. Zeer mooie kamers en badkamers. Rooftopbar met panoramisch zicht op o.a. de Eiffeltoren. Ontbijt voor €52 per persoon is ondermaats van kwaliteit en hoeveelheid. De keuken in restaurant Lobby is een betere brasseriekeuken maar zeker niet verfijnd. Conclusie : tophotel aan een topprijs met ondermaatse catering.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
1  Bedank nvinvi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Geachte meneer,

Bedankt dat u de tijd wilde nemen om een review te schrijven en ons uw feedback te geven over uw verblijf in The Peninsula Paris.
Ik ben blij te vernemen dat u de kamers en badkamer mooi vindt.
In het geval dat u nog additioneel feedback wilt geven over uw ervaring in het Le Lobby Restaurant, sta ik daar zeker voor open.

We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Katja Henke, General Manager The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon fantastisch, het hotel is zeer goed gelegen, gemakkelijk bereikbaar en een goede parking valet service. Het personeel is uitermate beleefd en dienstvaardig. Kortom een plaats om te genieten van de de geneugten van het leven.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Bedank Marc D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2017

Geachte heer,

Ik zou u graag, heel erg willen bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in The Peninsula Paris.
Bedankt voor het complimenteren van ons team, ik ga er voor zorgen dat het compliment bij hen terecht komt!

We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen gedurende uw volgende verblijf in Parijs.

Hoogachtend,

Katja Henke, General Manager – The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 november 2016 beoordeeld

Wat een magnifiek hotel, zelden gezien. De kamers zijn tip top in orde met de nieuwste snufjes & zeer prachtig ingericht met hoogwaardige materialen. Het personeel is super opgeleid om de gasten de beste service te bieden. Mij zien ze hier zeker terug.

  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank BMI20
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2016

Geachte meneer,

Ik wilde u bedanken voor het geven van positieve feedback, betreffende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Wij streven er naar om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en om hen welkom te heten door te letten op de kleine details.

Het doet me goed te lezen dat u een aangename tijd heeft gehad.

We kijken er naar uit, om u en uw vrouw bij een volgend verblijf in Parijs weer welkom te mogen heten. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groeten,
Katja Henke, General Director, The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ervaring once in a lifetime, alles straalt luxe en verfijning uit. Personeel is opgeleid om de wensen van de gasten perfect in te vullen. De kamers zijn voorzien van de allernieuwste snufjes. De bar l oiseau bleu geeft een uitzicht over Parijs de andere bar is gewoon prachtig de 2 wandtapijten op zich zijn al een bezoekje waard. Dit alles heeft natuurlijk zijn prijskaartje. Enig minpuntje is misschien ontbijt word perfect aan tafel geserveerd hetgeen de keuze wat beperkt .

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Bedank baroniris
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Geachte meneer, mevrouw

Ik wilde u bedanken voor het geven van positieve feedback, betreffende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Wij streven er naar om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en om hen welkom te heten door te letten op de kleine details.

Met vriendelijke groeten,
Katja Henke, General Director, The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken