Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (967)
Beoordelingen filteren
967 resultaten
Waardering van reizigers
820
102
26
9
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
820
102
26
9
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 967 beoordelingen
Beoordeeld op 8 februari 2017 via mobiele applicatie

Gewoon fantastisch, het hotel is zeer goed gelegen, gemakkelijk bereikbaar en een goede parking valet service. Het personeel is uitermate beleefd en dienstvaardig. Kortom een plaats om te genieten van de de geneugten van het leven.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank 527marcd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2017

Geachte heer,

Ik zou u graag, heel erg willen bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in The Peninsula Paris.
Bedankt voor het complimenteren van ons team, ik ga er voor zorgen dat het compliment bij hen terecht komt!

We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen gedurende uw volgende verblijf in Parijs.

Hoogachtend,

Katja Henke, General Manager – The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 november 2016

Wat een magnifiek hotel, zelden gezien. De kamers zijn tip top in orde met de nieuwste snufjes & zeer prachtig ingericht met hoogwaardige materialen. Het personeel is super opgeleid om de gasten de beste service te bieden. Mij zien ze hier zeker terug.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank BMI20
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2016

Geachte meneer,

Ik wilde u bedanken voor het geven van positieve feedback, betreffende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Wij streven er naar om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en om hen welkom te heten door te letten op de kleine details.

Het doet me goed te lezen dat u een aangename tijd heeft gehad.

We kijken er naar uit, om u en uw vrouw bij een volgend verblijf in Parijs weer welkom te mogen heten. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groeten,
Katja Henke, General Director, The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een ervaring once in a lifetime, alles straalt luxe en verfijning uit. Personeel is opgeleid om de wensen van de gasten perfect in te vullen. De kamers zijn voorzien van de allernieuwste snufjes. De bar l oiseau bleu geeft een uitzicht over Parijs de andere bar is gewoon prachtig de 2 wandtapijten op zich zijn al een bezoekje waard. Dit alles heeft natuurlijk zijn prijskaartje. Enig minpuntje is misschien ontbijt word perfect aan tafel geserveerd hetgeen de keuze wat beperkt .

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank baroniris
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2016

Geachte meneer, mevrouw

Ik wilde u bedanken voor het geven van positieve feedback, betreffende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Wij streven er naar om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en om hen welkom te heten door te letten op de kleine details.

Met vriendelijke groeten,
Katja Henke, General Director, The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2016

Ik kan een heel lang verhaal vertellen over hoe geweldig het hotel en de service is maar ik zou zeggen ga het zelf ervaren mijn mening is dat het allemaal super was!!!
Eten Top, Service Top, Kamer Top!! Ook een belangrijk puntje was dat er goed werd opgelet met de allergie van mijn vrouw. Om 2 uur 's nachts nog even snel de bellboy naar de apotheek gestuurd. Beste service ooit.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
2  Bedank Faril08
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Gérant van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2016

Geachte meneer,

Ik wilde u bedanken voor het geven van positieve feedback, betreffende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Wij streven er naar om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en om hen welkom te heten door te letten op de kleine details.

Het doet me goed te lezen dat u een aangename tijd heeft gehad.

We kijken er naar uit, om u en uw vrouw bij een volgend verblijf in Parijs weer welkom te mogen heten. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Met vriendelijke groeten,
Nicolas Béliard, General Manager, The Peninsula Paris

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 mei 2015

Uitzonderlijke ligging, uitzonderlijke infrastructuur en extreemvriendelijke personeelsbezetting. Dit is gewoon een unieke ervaring in Parijs. Als splinternieuw hotel heb je natuurlijk alle laatste technologische snufjes op de kamers. Spijts de prijs toch de moeite om uit te proberen.

Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank ignaced2013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2015

Geachte Ignace D,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Ik ben verheugd van u te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, bij ons.
Ik kijk er naar uit, u nog eens te verwelkomen in ons hotel.

Hoogachtend,

Nicolas Béliard, DireGeneral Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken