8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon fantastisch, het hotel is zeer goed gelegen, gemakkelijk bereikbaar en een goede parking valet service. Het personeel is uitermate beleefd en dienstvaardig. Kortom een plaats om te genieten van de de geneugten van het leven.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2017

Geachte heer,

Ik zou u graag, heel erg willen bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf in The Peninsula Paris.
Bedankt voor het complimenteren van ons team, ik ga er voor zorgen dat het compliment bij hen terecht komt!

We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen gedurende uw volgende verblijf in Parijs.

Hoogachtend,

Katja Henke, General Manager – The Peninsula Paris

21 november 2016 beoordeeld

Wat een magnifiek hotel, zelden gezien. De kamers zijn tip top in orde met de nieuwste snufjes & zeer prachtig ingericht met hoogwaardige materialen. Het personeel is super opgeleid om de gasten de beste service te bieden. Mij zien ze hier zeker terug.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2016

Geachte meneer,

Ik wilde u bedanken voor het geven van positieve feedback, betreffende uw verblijf in The Peninsula Paris.
Wij streven er naar om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen en om hen welkom te heten door te letten op de kleine details.

Het doet me goed te lezen dat u een aangename tijd heeft gehad.

We kijken er naar uit, om u en uw vrouw bij een volgend verblijf in Parijs weer welkom te mogen heten. Nogmaals bedankt voor uw feedback.

Katja Henke, General Director, The Peninsula Paris

21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ervaring once in a lifetime, alles straalt luxe en verfijning uit. Personeel is opgeleid om de wensen van de gasten perfect in te vullen. De kamers zijn voorzien van de allernieuwste snufjes. De bar l oiseau bleu geeft een uitzicht over Parijs de andere bar is gewoon prachtig de 2 wandtapijten op zich zijn al een bezoekje waard. Dit alles heeft natuurlijk zijn prijskaartje. Enig minpuntje is misschien ontbijt word perfect aan tafel geserveerd hetgeen de keuze wat beperkt .

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2016

Geachte meneer, mevrouw

Katja Henke, General Director, The Peninsula Paris

10 mei 2016 beoordeeld

Ik kan een heel lang verhaal vertellen over hoe geweldig het hotel en de service is maar ik zou zeggen ga het zelf ervaren mijn mening is dat het allemaal super was!!!
Eten Top, Service Top, Kamer Top!! Ook een belangrijk puntje was dat er goed werd opgelet met de allergie van mijn vrouw. Om 2 uur 's nachts nog even snel de bellboy naar de apotheek gestuurd. Beste service ooit.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
PeninsulaPAR, Gérant van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2016

Geachte meneer,

Het doet me goed te lezen dat u een aangename tijd heeft gehad.

Nicolas Béliard, General Manager, The Peninsula Paris

19 mei 2015 beoordeeld

Uitzonderlijke ligging, uitzonderlijke infrastructuur en extreemvriendelijke personeelsbezetting. Dit is gewoon een unieke ervaring in Parijs. Als splinternieuw hotel heb je natuurlijk alle laatste technologische snufjes op de kamers. Spijts de prijs toch de moeite om uit te proberen.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
PeninsulaPAR, Directeur général van The Peninsula Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2015

Geachte Ignace D,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen. Ik ben verheugd van u te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, bij ons.
Ik kijk er naar uit, u nog eens te verwelkomen in ons hotel.

Hoogachtend,

Nicolas Béliard, DireGeneral Manager