Hotel Molitor Paris - MGallery Collection
  • Roomservice
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Fred Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Hotel Astoria - Astotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Restaurant
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
5 mei 2017 beoordeeld

goed gelegen hotel voorzien van alles wat je nodig hebt bij een city-trip. Het zwembad is ideaal als je ook wil ontspannen na een dag sightseeing of shopping. Wij hadden al enige tijd vooraf gereserveerd (via Secret Escapes) maar men slaagde er toch in een foutieve datum in het systeem te noteren waardoor de gereserveerde kamer niet voorzien was. Na wat ingrepen kregen wij toch de kamer die we geboekt hadden. Wel te vermijden is een kamer op de 1ste verdieping want er werd in de bar tot middernacht vrij luide muziek gespeeld wat zeer storend was en waaraan iets gedaan werd nadat we 2 maal hadden gereclameerd. Prima ontbijt!

Kamertip: niet op de 1ste verdieping aan de kant van de bar (luide muziek). De aanduiding "geluidsdichte kamer" is niet geloofwaardig.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
29 maart 2017 beoordeeld

Origineel kader, groot comfort, zeer vriendelijke bediening, behulpzaam personeel, smakelijk ontbijt, opmerkelijke aankleding van de publieke ruimtes, en daarbij de monumentale piscine die op zichzelf al een bezoek waard is.

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
25 januari 2017 beoordeeld

Schitterend hotel met binnen en buitenzwembad (ook in de winter !!)
Verrassende art deco inrichting. Prachtig concept, recht tegenover het stadium van Roland Garros. Zeer vriendelijke bediening en uitstekend restaurant.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een grappige/bijzondere inrichting. Mooi zwembad, goeie rooftop bar, prima kamers. We moesten in de buurt van het hotel zijn, heerlijk alles op loopafstand. Weet niet of ik als ik in centrum moet zijn hier zou slapen. Wel als je met jongere kinderen reist, die kunnen dan na een dag stad heerlijk zwemmen. Parkeren in de straten bij hotel geen probleem.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
3 oktober 2016 beoordeeld

Dit is een heel apart hotel, gebouwd rond een oud zwembad dat een lang historie heeft, die uitgebreid aan bod komt in een video die in alle kamers wordt getoond. Hier kwam de beau monde uit Parijs om in een decadente omgeving te kunnen zwemmen. Hier werden ook de eerste bikini's getoond. Na jaren van verval en krakende kunstenaars werd een paar jaar geleden het gebouw geheel gestript en tot luxe hotel omgebouwd. Kunst die aan de geschiedenis herinnert is overal - tot de met graffiti beschilderde Rolls Royce in de lobby. Ontvangst aan de receptie was prima, kamers zijn fraai, met Nespresso machine als extra. Ook leuk is het terras op het dak - alleen open met mooi weer natuurlijk

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken