26 februari 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt aan een rustige doodlopende straat in het zeer toeristische maar o zo gezellige Montmartre. Rue Constance is een zijstraatje van Rue Lepic, en metrostation Blanche ligt op 5 minute lopen. Het hotel is van buiten en van binnen prachtig met zeer leuk / apart gedecoreerde kamers die wel iets aan de kleine kant zijn. De lobby beslaat vrijwel de gehele onderverdieping van het hotel, en we warden daar uiterst vriendelijk geholpen door een Chileense jongen (wel zo makkelijk, want ons Spaans is beter dan ons Frans). Een absolute aanrader!!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 januari 2016 beoordeeld

in een gezellige buurt.
Zeer nette romantische kamers en supervriendelijk onthaal & management
Een aanrader en dichtbij de metro en Place du tertre . We gaan zeker nog eens terug als we in Parijs zijn

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld

heel vriendelijke ontvangst, heel vriendelijk personeel,bagage opslagruimte, eerder kleine, maar zeer nette kamers. Rituals badprodukten,minibar,bleutooth box op de kamer, flatscreen, kluisje,alles was aanwezig. Prijs kwaliteit zeer goed. Een klein minpuntje bij het ontbijt, wij kwamen om negen uur (ontbijt tot 10u) , de kaas was op en voor de mensen na ons waren de kaas en vleeswaren en het stokbrood op... werd ook niet meer aangevuld...maar voor ons geen probleem, wij hadden ruim voldoende.
Wij komen hier zeker nog terug!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
14 juli 2015 beoordeeld

Dit charme hotel ligt midden in het mooiste stukje Parijs, Montmartre. Tien minuutjes lopen naar de Sacré-Coeur en Place du Tetre. Naar de andere kant vijf minuutjes lopen naar de Moulin Rouge en een metrostation. Parkeergarage was ook 10 minuten lopen. Fantastische ligging.
Onze kamer was helemaal in de stijl romantiek. Groot lekker bed, goede airco met weinig herrie, grote badkamer met bad en douche (met Rituals producten) en gratis wifi. En alles lekker schoon. Kom hier zeker terug!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
2 juni 2014 beoordeeld

• Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces