“Heerlijke vis super avond!”
Beoordeling van Clamato

Clamato
Geclassificeerd als nr. 1.004 van 19.023 Restaurants in Parijs
Dineropties: Na sluitingstijd
Wijk: Bercy / Nation
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten! Heerlijke bordjes uit de zee. Wij waren er op een zondag en dan maken ze alles op. De kaart was dus niet meer compleet maar nog steeds genoeg te ontdekken als je van vis houdt. Tonijn met kersen de gerookte kabeljauw en de ansjovis vonden wij het lekkerst. Mooie gerechten vriendelijke bediening (al was het een beetje chaotisch vanwege de drukte) en we zaten gezellig aan de bar. Heel leuk.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nu eens niet een grote vis op het bord maar kleine hapjes vis met diverse smaken. Je kunt er niet reserveren dus niet te laat aankomen! Als het vol is dan wordt je naar een bar om de hoek verwezen en bellen ze je als de plek vrij is. Maar het eten is uitstekend. Combineer diverse gerechten waardoor je aan het einde van het diner met een goed glas wijn jan terug kijken op een heerlijke avond. Prijs prestatie is goed.

17 januari 2017 beoordeeld

De locatie is iets buiten het centrum, maar de rit er naartoe is het waard! Heerlijk gegeten, lekkere wijnen en aardige bediening. Leuke sfeer in het restaurant.

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker zaterdagmiddag aan de bar: zalmforel, bouchot mosselen, salade tomaat met tonijn. Erg lekker en leuke zaak

6 juli 2016 beoordeeld

Social dining met 4, vanalles wat proeven met zeer spannende wijnkaart (veel natuurwijnen). Fijne avond beleefd!

Reizigers die Clamato bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Clamato geweest? Deel je ervaringen!