“Lekker eten in een leuk restaurant”
Beoordeling van New York a Paris

New York a Paris
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
New York a Paris is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 87 van 18.708 Restaurants in Parijs
8 maart 2017 beoordeeld

Erg vriendelijk en energiek personeel. Goed eten en een prima prijs. Het was redelijk druk waardoor we naar een tafeltje bij de ingang van de keuken geleid werden, dit vonden we geen gezellige plek. Gelukkig kwam er voor in het restaurant een tafeltje vrije en het personeel vond het prima dat wij daar heen verhuisden. Enige minpunt was dat de cake van het chocolade fondant verbrand was, wat niet lekker smaakte daardoor.

11 februari 2017 beoordeeld

Gevonden en geboekt via Tripadvisor, en heel goed. Met 8 personen: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Iedereen tevreden. Goede (franse) wijnen en goede (belgische) bieren. Vriendelijke en zeer correcte bediening. Ongeveer 55€ per persoon. En dat hebben we met plezier betaald.

12 december 2016 beoordeeld

Super vriendelijk personeel, zonder uitzondering!
Een aangenaam persoonlijk woordje om de gerechten voor te stellen ( ze werken met producten afhankelijk van het dagelijks aanbod )
Super lekker gegeten aan een correcte prijs.
Hier zullen we zeker nog eens terug komen maar dan wel eerst tijdig reserveren want dit is toch wel ten zeerste aangeraden.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie een uitstekende T-bone steak wil eten moet hier zijn. Super vriendelijk personeel. Klein maar gezellig restaurant.

24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader als je in Parijs bent. Je kan er van alles eten van speciale hamburgers tot typische specialiteiten. Het personeel is enorm vriendelijk en probeert u bij alles te helpen!

Reizigers die New York a Paris bekeken, bekeken ook

In New York a Paris geweest? Deel je ervaringen!