“Teleurstellend”

Geclassificeerd als nr. 17 van 135 Snelle hap in Parijs
Wijk: Le Marais
Wijk: Le Marais
5 weken geleden beoordeeld

Hoge verwachtingen van deze tent. De burgers waren echter smerig. Net als de rest van de tent. Ketchupflessen plakten, tafels plakten en mijn jack had blijkbaar in de ketchup op het bankje naast mij gelegen aangezien ik met grote ketchup vlekken thuis kwam. Ik ben echt in de war waarom deze tent zo'n hoge rating krijgt...

Datum van bezoek: september 2019

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met Vegan eten. Best een lekkere burger maar vrij duur. Mocht je het een keer willen proberen of je partner heeft een Vegan dieet, give it a chance!

Datum van bezoek: februari 2018
2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere burgers! Snel geholpen. Alleen jammer van het wegwerp servies, dat zorgt voor veel afval helaas.

Datum van bezoek: februari 2018
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk zaakje! Klein maar fijn. Zeer goedkoop! Nooit gedacht dat een vegan burger zo lekker kon zijn!

Datum van bezoek: januari 2018
7 november 2017 beoordeeld

Leuk klein zaakje waar je beneden je bestelling doet. Boven is een leuke ruimte waar je lekker kunt zitten, beetje primitief maar helemaal prima. Het was gezellig druk.
We aten de burger en daarna een worteltaart met lekker Bionade frisdrank.
Blij dat we toevallig hier langs kwamen. Bleek een goede keuze om even te stoppen en te genieten van heerlijke vegan gerechten.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Hank Burger bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

Parijs, Ile-de-France

In Hank Burger geweest? Deel je ervaringen!