Beoordeeld op 28 december 2016

Centraler in Parijs kan je niet logeren. Vlak bij de metro ligt dit hotel met mooi en origineel ingerichte kamers. Prima ontbijt en leuk zwembad om effe te relaxen na een dagje Parijs verkennen. Pas op, nachtportier spreekt Nederlands :-)

Datum van verblijf: november 2016
Lyric-Hotel-Team, Gérant van Lyric Hotel Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2017

Dear Floris,

Thank you very much for your great comment about our hotel. We are happy to know thaht you had a pleasant time with us. We hope to have the pleasure of wlecoming you back in our hotel.

Best Regards,

Beoordeeld op 17 september 2016

Heel mooi hotel, kleine kamer, maar wel heel netjes, vooral de verlichting in de badkamer was erg leuk. Is erg fijn gelegen, parkeergarage in de buurt, maar niet voor de deur. Personeel netjes en gastvrij.

Datum van verblijf: maart 2016
Lyric-Hotel-Team, Gérant van Lyric Hotel Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Dear guest,

Thank you so much for your feed back. We are so happy that you fully enjoyed your stay with us. Our staff will be delighted to receive your compliments. We are pleased that your journey with us from the booking to the check-out was a nice experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in our hotel during your next stay to Paris.

Best Regards,

Beoordeeld op 9 december 2015

Kamertip: Kamers aan de straatkant. Wij hadden 206, klein maar prima.
Datum van verblijf: november 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Lyric-Hotel-Team, Gérant van Lyric Hotel Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2016

Beoordeeld op 20 juli 2015 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, goede service en prima kwaliteit kamer (ook geen stadsherrie en goed werkende airco), lekkere bedden, ruim ontbijt. Locatie is perfect, in rustige straat, met om de hoek het levendige Opera kwartier. Goede en gezellige restaurants in directe omgeving en metro quatre septembre op 50m. Zwembad, sauna en stoomcabine zijn heerlijk na een dag Parijs. Tip, boek direct bij hotel voor beste deal!

Datum van verblijf: juli 2015
Lyric-Hotel-Team, Gérant van Lyric Hotel Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2015

Dear guest,

Thank you so much for your amazing review of your stay. We are very cheerful to read that your stay went as you wished!

We are looking forward to welcoming you again soon.

Kindest regards,

Beoordeeld op 4 februari 2015

Waren er reeds augustus 2014. En nu terug omdat het hotel zoveel te bieden heeft! Schitterende kamer,bed en douche. Echt af. Schitterende uitvalsbasis. Ja een topper!
In het verlengde van de straat little Tokio prima en lekker genieten in de Higuma.
WiFi niet echt top maar OK.

Datum van verblijf: januari 2015
Lyric-Hotel-Team, Gérant van Lyric Hotel Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2015

Dear guest,

Thank you so much for your incredibly nice review! We are so grateful to read that you came back to our Hotel and that you liked your second stay also.

We cannot wait to welcome you again soon.

Kind regards,