Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

• Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 363 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Ibis Paris Montmartre 18eme(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Positief: ligging naast de bushalte direct naar de airports.
Kamer was erg schoon en kompleet, giga tv.
Minder; wij hadden een upgrade gekregen zonder te vragen, maar wij vroegen ons af hoe de kamer zonder upgrade was.
Erg kleine kamer met kleine badkamer, wel schoon.
Negatief: temperatuur niet te regelen onder de 22 gr (warm!)
Vieze rokers lucht op de gang waar je doorheen moest lopen.
S'avonds alles afgerekend , maar de ochtend bij het afgeven vd sleutel moesten wij nog een keer €15,- afrekenen. De 'tax de sejour 'moet nog eens apart extra worden afgerekend. ( 2 pp)
Dit bedrag staat niet in de omschrijving vh hotel.
Dit totaal viel ons tegen.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
26 april 2017 beoordeeld

Het personeel was zeer vriendelijk en erg hulpvol.
De parking onder het hotel zelf is zeer gemakkelijk en goed bereikbaar, de kosten hiervoor vallen ook goed mee vind ik.
Het ontbijt is vers, gevarieerd en iedereen vind hier zijn goesting wel!
Bij het tweede ontbijt waren mijn partner en ik nog wat eten bij halen en had de serveerster onze tafel afgeruimd omdat ze niet gezien had dat we eten bijhalen waren.
Toen ze dit zag heeft ze zich onmiddellijk geëxcuseerd, de tafel opnieuw ingedekt en ons een verse warme chocomelk gemaakt, top service!
Op de kamer hing een individuele airco die goed werkt.
In de badkamer was alles aanwezig zoals handdoeken, zeepje, beker, douchegel.
Het hotel heeft een goede ligging, er is een metro ingang dichtbij.
Hiervan hebben wij wel geen gebruik gemaakt omdat we alles te voet gedaan hebben, 45 min wandelen van de Eiffeltoren en 45 min van de Notre-Dame dus een centrale ligging.
'S avonds hebben we ook gegeten in het restaurant van het hotel en dit was zeer lekker!

De kamer is ietwat aan de kleine kant dan dat ik verwacht had.
In de hoek van de kamer was een hoek bijgezet (waar leidingen enz. doorlopen denk ik?) waardoor je moeilijk door kon naar het raam en de linkerkant van het bed.
Er kon ook geen raam open voor de kamer te verluchten.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld

Wij waren hier een lang weekend. Mooie kamer, niet erg groot maar groot genoeg. Zag er netjes uit. Groot voordeel was de parkeergarage onder het hotel met best wel ruime plaatsen Er was een goed verzorgt en best uitgebreid ontbijt en het personeel was erg vriendelijk. Wij zijn erg tevreden over dit hotel.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
17 oktober 2016 beoordeeld

Wij komen regelmatig in dit hotel, fijne kamers, vriendelijk personeel en werkelijk fantastisch ontbijt. Nu na jaren begint het hotel wel wat te slijten, jammer want met iets meer onderhoud te verhelpen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
27 juni 2013 beoordeeld

In april hebben we hier een weekend gelogeerd. Upgrade genomen naar betere kamer. Deze was inderdaad iets ruimer dan de gebruikelijke 2 persoonskamer in Frankrijk. Vriendelijk personeel. Redelijk tot goed ontbijt. Echter de kamer was veel te warm ondanks dat het buiten regende en de zon niet de gehele dag op de gevel stond. Airco was niet te regelen en er kan geen raam open. Aan de balie hoorden we meerdere gasten klagen over de warmte in de kamers. Deze werden met dezelfde smoes als wij weggestuurd.

Verbleef: april 2013, reisde met een partner
BRUN0_R0BERT, Directeur général van Hôtel Concorde Montparnasse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2013

Dear Niels H,

Thank you for your comment. Please know that in each rooms have their own temperature control and air flow, so you can adjust to your convenience. However, some rooms went through a failure of the air conditioning system, now fixed. For security reason the front side windows cannot be open but on the run of the house side (patio view) the windows can be opened. For your next visit in our Hotel, do not hesitate to mention this request, submitted to availability. I hope to welcome you again and give you a better image of our Hotel.