“Prima, maar niet bijzonder”
Beoordeling van Comme au Vietnam

Comme au Vietnam
Geclassificeerd als nr. 1.479 van 18.806 Restaurants in Parijs
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: 17th Arr. - Gobelins
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was prima, maar niet heel bijzonder. Het restaurant was erg druk en niet heel sfeervol. De porties waren groot.

Datum van bezoek: augustus 2021

11 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een paar keer gegeten en altijd lekker!
Het interieur is hedendaags en proper.( in tegenstelling tot andere restaurants id buurt). Eet smakelijk!

Datum van bezoek: oktober 2019
13 augustus 2017 beoordeeld

De ligging is voor toeristen niet ideaal, tenzij je in de wat goedkopere wijk op hotel zit. De kaart is niet bijzonder uitgebreid, maar je vindt toch voldoende variatie voor verschillende smaken. Wat je krijgt is bijzonder lekker en vaak origineel. De bediening is gemoedelijk, maar ook snel en vriendelijk. Je zit een beetje krap, maar dat kan amper een minpunt genoemd worden, als je de zeer democratische prijzen ziet voor deze kwaliteit. Als we in de buurt zijn, staat dit opnieuw op de lijst.
Ook pluspunt: in tegenstelling tot op bepaalde toeristische hotspots is het in deze wijk minder evident nog laat een tafel te vinden. In de Comme au Vietnam bleek het geen probleem (en ook de reden dat wij hier aan waaiden) om na 21u30 nog aan te schuiven.

Datum van bezoek: augustus 2017
2 april 2017 beoordeeld

Bijzonder lekker oosters eten op een andere manier dan we in Nederland gewend zijn.
Heerlijk eten in een rustiger deel van Parijs, vlakbij het quartier Chinoise en goed bereikbaar per Metro.

Datum van bezoek: maart 2017
2 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was een van de beste Pho die wij ooit hebben gegeten! Het personeel was uitermate vriendelijk en wij komen zeker terug als we in Parijs zijn! De soep zat boordevol smaak en was super snel klaar. Alsook de wijn was top!

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Comme au Vietnam bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Comme au Vietnam geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.