• Zwembad
  • Restaurant
Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 210 per nacht.

HolidayInn.com
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
HotelsClick
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bedden, schone kamer, fijne douche (zou beter zijn als deze naar beneden straalt en niet richting muur ;)). Elke dag schone handdoeken. Goede wifi. Vriendelijk en meedenkend personeel. Geen last van geluid oid.
Om het hotel heen zitten tal van restaurantjes en barretjes. De metro is ook dichtbij maar zelfs wandelen is mogelijk naar de Eiffeltoren, Louvre en Champs Elysees. Ontbijten hebben niet in het hotel gedaan, er is genoeg buiten het hotel te vinden.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit zeer leuk hotelletje. Bij binnen en buiten gaan moest je je steeds aanmelden aan de receptie, gaf een veilig gevoel. De tuinkamer was zeer gezellig, geen grote luxe, maar mooi en proper. De ligging was perfect. Dicht bij een grote openbare parking. Niet ver van metro, op wandelafstand. In de buurt zijn heel veel restaurantjes. In de buurt zijn ook veel clubs, dicht bij de Moulin Rouge, hoe kan het ook anders. Desondanks heb ik nooit een onveilig gevoel gehad als ik hier s avonds buiten kwam met dochter. Ontbijt is eenvoudig voor acht euro, maar verzorgd. Voor grote eters zou ik adviseren om buiten het hotel te eten. Voor ons was het meer dan voldoende en zeer gemakkelijk. Ontbijtman was zeer lief en behulpzaam. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

27 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein 2 sterrenhotel in Montmartre op loopafstand van zowel metro, Moulin Rouge, Sacre Coeur en Gare du Nord, oftewel heel centraal. Wij hadden een tuinkamer, erg rustig gelegen. Een kleine kamer, maar van alle gemakken voorzien, inclusief koelkastje, fijne badkamer met föhn. De eigenaren zijn vriendelijk en heel behulpzaam, geweldige communicatie en denken goed mee. De prijs is alleszins vriendelijk voor de goede locatie van dit hotel. Algehele indruk was boven verwachting goed en bij een volgend bezoek aan Parijs boeken we zeker weer. Aanbevolen!

16 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit een zeer aangenaam hotelletje. Voor een 2 sterren hotel kan je geen grote luxe verwachten. We hebben 2 dagen in hotel verbleven in tuinkamer. Schattig tuintje, lijkt me zeer gezellig met beter weer. De kamer was proper. Extra kussens en deken was een meerwaarde. Telkens je buiten gaat, moet je sleutel afgeven. Kom je terug, dan wordt eerst je naam gevraagd voor je de sleutel krijgt. Hier hadden we geen probleem mee, gaf een veilig gevoel. Het ontbijt was 8 euro, geen grote luxe, maar meer dan voldoende. De man die voor het ontbijt zorgde, was zeer vriendelijk. De parking was inderdaad slechts 5 min wandelen van het hotel. Het hotelletje is zeker een aanrader. Hier komen we zeker terug.

21 februari 2016 beoordeeld

Zijn hier jaren terug geweest, klein hotel, op loop afstand van de ondergrondse en dichtbij Montmartre. Frans ontbijtje dus weinig. Kleine kamer en wat last van het geluid van de straat maar niet storend.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner