“Een fijn hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes
Beoordeeld als nr. 935 van 1.809 hotels in Parijs
7 augustus 2017 beoordeeld

Ik ben al paar keer eerder in dit hotel geweest. Heb altijd een prettig hotel ervaren.
Ruime suites, netjes en goede service.
Het ligt wel verder van het centrum af, maar
de metro is op loopafstand...

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Thanks a lot for your review!
We are looking for the pleasure to welcome you very soon :).
Kind regards, Jérôme SANCHEZ

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooie grote kamer. Net personeel en goed ontbijt. Hotel ligt in multi culturele buurt wat voor ons veilig aanvoelde. Zijn de markt voor ons hotel op geweest wat erg leuk en gezellig was.
Kamer is mooi, schoon en heeft veel extras die je erbij krijgt. Koffie thee water zelfs koekjes!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Waouh!
A big big big Thank you :)

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was prima. Markt voor de deur doet het hotel niet goed. Veel herrie en rotzooi hiervan. Verder voelt de buurt wel veilig aan, ook al lijkt dit niet zo. Hotel was wel netjes, kamers schoon en ruim. Wij hebben geen ontbijt erbij genomen aangezien dit 15 euro per man per nacht zou kosten, om de hoek zit een grote Carrefour die van maandag tot zaterdag open is en waar je heerlijke broodjes kan halen. Pluspunt: metrostation op minuutje of 10 lopen.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thanks a lot for your review.
When are you coming back? :)
Best regards, Jérôme SANCHEZ

31 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel was uitgeleefd en verslonst. Prijs/Kwaliteit verhouding was ver te zoeken voor de prijs die je betaald verwacht je dat het in orde is. Op de foto`s ziet het er allemaal heel goed uit, maar in deze Novotel was het een teleurstelling De wc liep niet goed door, de gordijnen waren groezelig en er zaten brandgaten in het tapijt, de benedenhal was slordig, de receptie was ongeduldig en onvriendelijk.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Dear guest,
We are so sorry to read your review.
For your next stay do not hesitate to ask with the managers.

1 maart 2017 beoordeeld

Dit hotel straalt de typische Novotel Suite sfeer uit. Typisch voor deze hotels is de stijl van de receptie/ontbijtruimte/bar. Het is een modern ogende ruimte. De grote en ruime suites zijn zeer comfortabel en ideaal voor gezinnen met 1 of 2 kinderen. Apart toilet, badkamer met apart bad en douche zijn zeker een pluspunt. Er is een microgolfoven en klein spoelbakje, ijskastje en een tafel waar je kan aan eten. Je brengt best wel zelf borden en bestek mee, want dat is niet voorzien. Het hotel ligt op 5 minuutjes wandelen van de Carrefour en de metro is op 10 minuutjes wandelen. Je auto kan je voor slechts 15 euro per dag veilig parkeren in de ondergrondse en afgesloten parking van het hotel (bereikbaar via een zijstraat). Hoewel het hotel vlak aan de drukke Péripherique ligt, heb je absoluut geen hinder van lawaai. Het ontbijt is goed, maar er zijn geen warme gerechten. Je kan enkel een eitje koken. Dit is altijd zo in de Novotel Suites waar we al geweest zijn. Alleen jammer dat de bordjes voor het ontbijt kartonnen bordjes zijn. In de buurt van het hotel is er wel niets te zien en je neemt dan ook best de metro naar de binnenstad. Met de RER (aansluiting in Nation, 3 haltes van het hotel) kom je ook gemakkelijk in Disneyland. Dit hotel is zeker aan te raden voor wie met de auto komt, omdat je deze daar veilig kan parkeren en de stad zelf met de metro kan verkennen. Parijs met de auto verkennen is in elk geval niet aangeraden tenzij je graag in de file staat en uren naar een parkeerplaatsje wil zoeken.

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear guest,
Thanks a lot for your good review.
Your parisian home will welcome youb agaain with pleasure.

17 januari 2017 beoordeeld

Wij waren hier met z'n 4-en, 2 volwassenen en 2 kinderen 8 en 13 jaar. Kinderen tot 16 jaar slapen en ontbijten gratis, bijkomend voordeel toch?! Ideaal vonden wij de ondergrondse garage. Buurt is misschien niet top, maar we hebben daar geen last van gehad. Had iets gelezen over een karig ontbijt, maar wij waren meer dan tevreden over het ontbijt. Heel veel keuze. Personeel was heel klantvriendelijk en de kamers waren schoon en ruim. Fantastische bedden !!! Onze kinderen willen dolgraag weer naar dit hotel terug. top !!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Tanks a lot for your good review.
We hope having the pleasure to see you again.
Do not forget to book in advance on novotel.com.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De waterkoker en het koelkastje zijn wel handig. Prijs-kwaliteit redelijk maar niet voldoende. Het suitehotel ligt aan de Périferique waar nog een handvol hotels zijn (en een Carrefour). Het is een eindje lopen naar de metrohalte. Onderweg kom je vooral straatverkopers tegen en op de parking voor het hotel is regelmatig een rommelmarkt (troep).
Wel fijn als je je auto kwijt wilt bij het hotel en snel de stad uit wilt geraken.
Ik verblijf toch liever in de Marais! Waar de omgeving echt gezellig is als je het hotel uitstapt

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dear guest,
We thank you the time taken to leave your review.
We are looking forward welcoming you for your next parisian stay :) di not forget to book via Novotel.com.
Jérôme SANCHEZ

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Parijs in overweging
Novotel Paris Est
nr. 3 van 6 in Bagnolet
1.841 beoordelingen
Bercy / Nation
Best Western Plus 61 Paris Nation Hotel
Prijzen weergeven

In Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes

Adres: 22 av du Professeur Andre Lemierre, 75020 Parijs, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Parijs
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 440 luxe hotel in Parijs
Prijsklasse: € 71 - € 147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes 4*
Aantal kamers: 166
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Accorhotels.com, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda, 5viajes2012 S.L., HotelQuickly en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Suite Novotel Paris Porte De Montreuil Hotel Paris
Accor Paris Porte De Montreuil
Suitehotel Paris Porte De Montreuil

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?