Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 189 per nacht.

• Restaurant
Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was prima. Markt voor de deur doet het hotel niet goed. Veel herrie en rotzooi hiervan. Verder voelt de buurt wel veilig aan, ook al lijkt dit niet zo. Hotel was wel netjes, kamers schoon en ruim. Wij hebben geen ontbijt erbij genomen aangezien dit 15 euro per man per nacht zou kosten, om de hoek zit een grote Carrefour die van maandag tot zaterdag open is en waar je heerlijke broodjes kan halen. Pluspunt: metrostation op minuutje of 10 lopen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Thanks a lot for your review.
When are you coming back? :)
Best regards, Jérôme SANCHEZ

31 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel was uitgeleefd en verslonst. Prijs/Kwaliteit verhouding was ver te zoeken voor de prijs die je betaald verwacht je dat het in orde is. Op de foto`s ziet het er allemaal heel goed uit, maar in deze Novotel was het een teleurstelling De wc liep niet goed door, de gordijnen waren groezelig en er zaten brandgaten in het tapijt, de benedenhal was slordig, de receptie was ongeduldig en onvriendelijk.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Dear guest,
We are so sorry to read your review.
For your next stay do not hesitate to ask with the managers.

1 maart 2017 beoordeeld

Dit hotel straalt de typische Novotel Suite sfeer uit. Typisch voor deze hotels is de stijl van de receptie/ontbijtruimte/bar. Het is een modern ogende ruimte. De grote en ruime suites zijn zeer comfortabel en ideaal voor gezinnen met 1 of 2 kinderen. Apart toilet, badkamer met apart bad en douche zijn zeker een pluspunt. Er is een microgolfoven en klein spoelbakje, ijskastje en een tafel waar je kan aan eten. Je brengt best wel zelf borden en bestek mee, want dat is niet voorzien. Het hotel ligt op 5 minuutjes wandelen van de Carrefour en de metro is op 10 minuutjes wandelen. Je auto kan je voor slechts 15 euro per dag veilig parkeren in de ondergrondse en afgesloten parking van het hotel (bereikbaar via een zijstraat). Hoewel het hotel vlak aan de drukke Péripherique ligt, heb je absoluut geen hinder van lawaai. Het ontbijt is goed, maar er zijn geen warme gerechten. Je kan enkel een eitje koken. Dit is altijd zo in de Novotel Suites waar we al geweest zijn. Alleen jammer dat de bordjes voor het ontbijt kartonnen bordjes zijn. In de buurt van het hotel is er wel niets te zien en je neemt dan ook best de metro naar de binnenstad. Met de RER (aansluiting in Nation, 3 haltes van het hotel) kom je ook gemakkelijk in Disneyland. Dit hotel is zeker aan te raden voor wie met de auto komt, omdat je deze daar veilig kan parkeren en de stad zelf met de metro kan verkennen. Parijs met de auto verkennen is in elk geval niet aangeraden tenzij je graag in de file staat en uren naar een parkeerplaatsje wil zoeken.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear guest,
Thanks a lot for your good review.
Your parisian home will welcome youb agaain with pleasure.

17 januari 2017 beoordeeld

Wij waren hier met z'n 4-en, 2 volwassenen en 2 kinderen 8 en 13 jaar. Kinderen tot 16 jaar slapen en ontbijten gratis, bijkomend voordeel toch?! Ideaal vonden wij de ondergrondse garage. Buurt is misschien niet top, maar we hebben daar geen last van gehad. Had iets gelezen over een karig ontbijt, maar wij waren meer dan tevreden over het ontbijt. Heel veel keuze. Personeel was heel klantvriendelijk en de kamers waren schoon en ruim. Fantastische bedden !!! Onze kinderen willen dolgraag weer naar dit hotel terug. top !!

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Tanks a lot for your good review.
We hope having the pleasure to see you again.
Do not forget to book in advance on novotel.com.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De waterkoker en het koelkastje zijn wel handig. Prijs-kwaliteit redelijk maar niet voldoende. Het suitehotel ligt aan de Périferique waar nog een handvol hotels zijn (en een Carrefour). Het is een eindje lopen naar de metrohalte. Onderweg kom je vooral straatverkopers tegen en op de parking voor het hotel is regelmatig een rommelmarkt (troep).
Wel fijn als je je auto kwijt wilt bij het hotel en snel de stad uit wilt geraken.
Ik verblijf toch liever in de Marais! Waar de omgeving echt gezellig is als je het hotel uitstapt

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dear guest,
We thank you the time taken to leave your review.
We are looking forward welcoming you for your next parisian stay :) di not forget to book via Novotel.com.