1 maart 2017 beoordeeld

Dit hotel straalt de typische Novotel Suite sfeer uit. Typisch voor deze hotels is de stijl van de receptie/ontbijtruimte/bar. Het is een modern ogende ruimte. De grote en ruime suites zijn zeer comfortabel en ideaal voor gezinnen met 1 of 2 kinderen. Apart toilet, badkamer met apart bad en douche zijn zeker een pluspunt. Er is een microgolfoven en klein spoelbakje, ijskastje en een tafel waar je kan aan eten. Je brengt best wel zelf borden en bestek mee, want dat is niet voorzien. Het hotel ligt op 5 minuutjes wandelen van de Carrefour en de metro is op 10 minuutjes wandelen. Je auto kan je voor slechts 15 euro per dag veilig parkeren in de ondergrondse en afgesloten parking van het hotel (bereikbaar via een zijstraat). Hoewel het hotel vlak aan de drukke Péripherique ligt, heb je absoluut geen hinder van lawaai. Het ontbijt is goed, maar er zijn geen warme gerechten. Je kan enkel een eitje koken. Dit is altijd zo in de Novotel Suites waar we al geweest zijn. Alleen jammer dat de bordjes voor het ontbijt kartonnen bordjes zijn. In de buurt van het hotel is er wel niets te zien en je neemt dan ook best de metro naar de binnenstad. Met de RER (aansluiting in Nation, 3 haltes van het hotel) kom je ook gemakkelijk in Disneyland. Dit hotel is zeker aan te raden voor wie met de auto komt, omdat je deze daar veilig kan parkeren en de stad zelf met de metro kan verkennen. Parijs met de auto verkennen is in elk geval niet aangeraden tenzij je graag in de file staat en uren naar een parkeerplaatsje wil zoeken.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear guest,
Thanks a lot for your good review.
Your parisian home will welcome youb agaain with pleasure.

17 januari 2017 beoordeeld

Wij waren hier met z'n 4-en, 2 volwassenen en 2 kinderen 8 en 13 jaar. Kinderen tot 16 jaar slapen en ontbijten gratis, bijkomend voordeel toch?! Ideaal vonden wij de ondergrondse garage. Buurt is misschien niet top, maar we hebben daar geen last van gehad. Had iets gelezen over een karig ontbijt, maar wij waren meer dan tevreden over het ontbijt. Heel veel keuze. Personeel was heel klantvriendelijk en de kamers waren schoon en ruim. Fantastische bedden !!! Onze kinderen willen dolgraag weer naar dit hotel terug. top !!

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Tanks a lot for your good review.
We hope having the pleasure to see you again.
Do not forget to book in advance on novotel.com.

19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De waterkoker en het koelkastje zijn wel handig. Prijs-kwaliteit redelijk maar niet voldoende. Het suitehotel ligt aan de Périferique waar nog een handvol hotels zijn (en een Carrefour). Het is een eindje lopen naar de metrohalte. Onderweg kom je vooral straatverkopers tegen en op de parking voor het hotel is regelmatig een rommelmarkt (troep).
Wel fijn als je je auto kwijt wilt bij het hotel en snel de stad uit wilt geraken.
Ik verblijf toch liever in de Marais! Waar de omgeving echt gezellig is als je het hotel uitstapt

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Jerome SANCHEZ D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2016

Dear guest,
We thank you the time taken to leave your review.
We are looking forward welcoming you for your next parisian stay :) di not forget to book via Novotel.com.

29 maart 2016 beoordeeld

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Eric BOULOC D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2016

11 februari 2016 beoordeeld

Negatief:
Het was even schrikken toen we 's-avonds laat aankwamen. Een mindere buurt, met busjes met graffiti voor de deur gepakeerd. Later bleken de busjes van marktkooplui te zijn.
We voelde ons niet veilig. Er stond gelukkig wel bewaking bij de deur, zal wel niet voor niets zijn. Ook is er een prive parking onder het hotel. (Te bereiken via de zijkant, gedeeld met formule 1 hotel) Om daar te komen, moet je wel rond allerlei hangjongeren heen, die voor het het van de parkeergarage rondhangen.

De man die ons hielp met inchecken, gaf meer aandacht aan zijn collega, met wie hij doorlopend over prive zaken stond te kletsen, dan aan ons. Weinig professioneel.

Positief:
Kamer was groot, maar niet 100% schoon. De deur van de badkamer zat onder het stof en de bankjes vol met vlekken.

Ontbijt was prima en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de centrale ruimte is mooi gerenoveerd. Hotel is ook dicht bij de metro. Parkeergarage is ook prima.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Eric BOULOC D, Directeur général van Novotel Suites Paris Montreuil Vincennes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2016

Dear guest,
We thank you for your review.