15 december 2017 beoordeeld

Een leuk hotel met als thema Marilyn Monroe. De hele afwerking is leuk tot een in film in de lift aan toe. De kamers zijn mooi en goed verzorgd. Ook hier is het thema compleet terug te vinden. Ook mooie badkamer erbij met leuke sfeerverlichting. Het geheel is goed verzorgd en schoon.
Het hotel is gelegen in een leuke en veilige buurt met dichtbij een metro station.

Verbleef: november 2017
Maxime O, Directeur général van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 december 2017

Dear Jabo,
I really thank you for this nice review,
Unfortunately I cannot answer in dutch however I understood that you enjoyed your stay with us which is very important for all the team.
We hope to welcome you again very soon.
Best regards.
Maxime.
Directeur.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi design hotel met alles in detail doorgestyled. Niet al te grote kamer maar zodanig ingericht dat je goed de ruimte hebt. Ik had een kamer met een mooi terras (volgens mij de enige kamer met terras) neem zeker het ontbijt. Uitgebreide keuzes met sapjes en verschillende koffiesoorten. Koffie met hazelnoot, erg lekker.

Verbleef: mei 2017, reisde alleen
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein hotel. Badkamet leuk met led. Heerlijk bubbelbad. Kamer zelf wat klein en weinig bergruimte. Ontbijt niet veel bijzonder...gekookte eieren koud. 1e dag onbijt op de kamer tegen 3 euro pp meer. Vooral niet doen. 1 bakje koffie ipv een kannetje. Hotel wel leuk achter de winkels. Via booking geboekt(185)....goedkoper dan de prijs via het hotel ( 385) .

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
26 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier geweest en wat een leuk en mooi hotel, het personeel is heel vriendelijk en helpt je met alles als je wat nodig hebt of ergens naar op zoek bent.

Ook is de buurt van het hotel ideaal, je hebt alles in de buurt van een winkelcentrum tot leuke markten en natuurlijk een wasserette om de eigen was te doen.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2016

Dear Milan

We would like to thank you for having taken time to review our hotel and for your nice critic !

It was a pleasure receiving you and we hope you will come back visiting us.

Best regards

Pierre-Louis

14 augustus 2015 beoordeeld

Een absolute aanrader als je enkele dagen in Parijs verblijft. De kamer is mooi en proper, het hotelpersoneel is erg behulpzaam. Hotel Platine heeft een mooie wellness, enige nadeel is dat er geen rustruimte in de wellness zelf is.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2015

Geachte Valérie;

Wij danken u voor die tijd uw ervaringen delen(experiment) en we zijn blij dat u gewaardeerd (geschatte) onze service(dienst).
Onze spa kan worden geprivatiseerd voor de klanten die dat wensen (20€ per persoon(door niemand) per uur)

Wachten op de lust om te zien(te herzien) u.

Vrolijk
Pierre-Louis