19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein hotel. Badkamet leuk met led. Heerlijk bubbelbad. Kamer zelf wat klein en weinig bergruimte. Ontbijt niet veel bijzonder...gekookte eieren koud. 1e dag onbijt op de kamer tegen 3 euro pp meer. Vooral niet doen. 1 bakje koffie ipv een kannetje. Hotel wel leuk achter de winkels. Via booking geboekt(185)....goedkoper dan de prijs via het hotel ( 385) .

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
26 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier geweest en wat een leuk en mooi hotel, het personeel is heel vriendelijk en helpt je met alles als je wat nodig hebt of ergens naar op zoek bent.

Ook is de buurt van het hotel ideaal, je hebt alles in de buurt van een winkelcentrum tot leuke markten en natuurlijk een wasserette om de eigen was te doen.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2016

Dear Milan

We would like to thank you for having taken time to review our hotel and for your nice critic !

It was a pleasure receiving you and we hope you will come back visiting us.

Best regards

14 augustus 2015 beoordeeld

Een absolute aanrader als je enkele dagen in Parijs verblijft. De kamer is mooi en proper, het hotelpersoneel is erg behulpzaam. Hotel Platine heeft een mooie wellness, enige nadeel is dat er geen rustruimte in de wellness zelf is.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2015

Geachte Valérie;

Wij danken u voor die tijd uw ervaringen delen(experiment) en we zijn blij dat u gewaardeerd (geschatte) onze service(dienst).
Onze spa kan worden geprivatiseerd voor de klanten die dat wensen (20€ per persoon(door niemand) per uur)

Wachten op de lust om te zien(te herzien) u.

Vrolijk

12 augustus 2015 beoordeeld

Heel mooi modern hotel bekleed met Marilyn Monroe-thema.
Kamer had alles wat we nodig hadden (airco, tv, kluisje) bed lag comfortabel.
Badkamer had mooie verlichting, wat het erg aangenaam maakte om te douchen.
Ontbijt was voldoende.
Hele vriendelijke service van de balie-medewerkers.
Hotel Platine heeft ook een super locatie, dicht aan de Eiffeltoren en aan de overkant ligt er een grote winkelcentrum, Beaugrenelle.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden

Geachte mevrouw;

We waren benieuwd naar bedankt voor gekozen het platinum Hotel.
We zijn blij dat uw verblijf wordt u regende.

We wachten op de lust om te zien(te herzien) u opnieuw.

Vrolijk

21 april 2015 beoordeeld

We zijn vorige jaar een weekendje naar Parijs gegaan voor mijn verjaardag. Ik ben iemand die steeds zoekt naar kleine en gezellige hotels.
Hotel platine was dit zeker.
Heel goed onthaald geweest ook de honesty bar is een leuk concept. Het ligt ook rustig maar veel in de buurt te doen en dicht tegen de Eiffeltoren.
Wij namen vandaaruit vaak de batobus of gingen gewoon te voet.

Het ontbijt was voldoende en uitgebreid. Ook het ontbijt op de kamer was leuk om te doen.
Het welness gedeelde was klein maar gezellig.

Wat ik vooral leuk vond was de ledlichtjes in de douche. Heel gezellig en creert onmiddellijk een romantische athmosfeer.

Ik wil zeker nog eens terug!!

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2015

Lieve Evelyn ,

Wij danken u voor het kiezen van de Platinum Hotel en voor het nemen van de tijd om deze prachtige recensie te schrijven.
Wij verheugen ons op uw komst .

Hartelijk