“Mooi design hotel ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Platine Hotel
Beoordeeld als nr. 249 van 1.809 hotels in Parijs
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi design hotel met alles in detail doorgestyled. Niet al te grote kamer maar zodanig ingericht dat je goed de ruimte hebt. Ik had een kamer met een mooi terras (volgens mij de enige kamer met terras) neem zeker het ontbijt. Uitgebreide keuzes met sapjes en verschillende koffiesoorten. Koffie met hazelnoot, erg lekker.

Verbleef: Mei, 2017, reisde alleen

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein hotel. Badkamet leuk met led. Heerlijk bubbelbad. Kamer zelf wat klein en weinig bergruimte. Ontbijt niet veel bijzonder...gekookte eieren koud. 1e dag onbijt op de kamer tegen 3 euro pp meer. Vooral niet doen. 1 bakje koffie ipv een kannetje. Hotel wel leuk achter de winkels. Via booking geboekt(185)....goedkoper dan de prijs via het hotel ( 385) .

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
26 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier geweest en wat een leuk en mooi hotel, het personeel is heel vriendelijk en helpt je met alles als je wat nodig hebt of ergens naar op zoek bent.

Ook is de buurt van het hotel ideaal, je hebt alles in de buurt van een winkelcentrum tot leuke markten en natuurlijk een wasserette om de eigen was te doen.

Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2016

Dear Milan

We would like to thank you for having taken time to review our hotel and for your nice critic !

It was a pleasure receiving you and we hope you will come back visiting us.

Best regards

14 augustus 2015 beoordeeld

Een absolute aanrader als je enkele dagen in Parijs verblijft. De kamer is mooi en proper, het hotelpersoneel is erg behulpzaam. Hotel Platine heeft een mooie wellness, enige nadeel is dat er geen rustruimte in de wellness zelf is.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2015

Geachte Valérie;

Wij danken u voor die tijd uw ervaringen delen(experiment) en we zijn blij dat u gewaardeerd (geschatte) onze service(dienst).
Onze spa kan worden geprivatiseerd voor de klanten die dat wensen (20€ per persoon(door niemand) per uur)

Wachten op de lust om te zien(te herzien) u.

Vrolijk

12 augustus 2015 beoordeeld

Heel mooi modern hotel bekleed met Marilyn Monroe-thema.
Kamer had alles wat we nodig hadden (airco, tv, kluisje) bed lag comfortabel.
Badkamer had mooie verlichting, wat het erg aangenaam maakte om te douchen.
Ontbijt was voldoende.
Hele vriendelijke service van de balie-medewerkers.
Hotel Platine heeft ook een super locatie, dicht aan de Eiffeltoren en aan de overkant ligt er een grote winkelcentrum, Beaugrenelle.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden

Geachte mevrouw;

We waren benieuwd naar bedankt voor gekozen het platinum Hotel.
We zijn blij dat uw verblijf wordt u regende.

We wachten op de lust om te zien(te herzien) u opnieuw.

Vrolijk

21 april 2015 beoordeeld

We zijn vorige jaar een weekendje naar Parijs gegaan voor mijn verjaardag. Ik ben iemand die steeds zoekt naar kleine en gezellige hotels.
Hotel platine was dit zeker.
Heel goed onthaald geweest ook de honesty bar is een leuk concept. Het ligt ook rustig maar veel in de buurt te doen en dicht tegen de Eiffeltoren.
Wij namen vandaaruit vaak de batobus of gingen gewoon te voet.

Het ontbijt was voldoende en uitgebreid. Ook het ontbijt op de kamer was leuk om te doen.
Het welness gedeelde was klein maar gezellig.

Wat ik vooral leuk vond was de ledlichtjes in de douche. Heel gezellig en creert onmiddellijk een romantische athmosfeer.

Ik wil zeker nog eens terug!!

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2015

Lieve Evelyn ,

Wij danken u voor het kiezen van de Platinum Hotel en voor het nemen van de tijd om deze prachtige recensie te schrijven.
Wij verheugen ons op uw komst .

Hartelijk

6 december 2014 beoordeeld

We hebben dit hotel zo vlak bij de Eiffeltoren bezocht en er 3 nachten geslapen. De bedden waren heerlijk, heel leuk ook ingericht. Een beetje jaren 50 met in de lift oude films die er draaiden.
Het was wel een kleine kamer,maar de badkamer was echt geweldig. Met kleurrijke ledlichten als je onder de douche stond. Ook in een leuk deel van de stad met de Eiffeltoren in de buurt.
Het hotel lag wel in een achteraf steaatje. Maar ja, je gaat toch verder de stad in.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Directeur D, Responsable réception van Platine Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2014

Beste klanten,

Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Parijs .
Onze instelling heeft het voordeel dat het dicht bij de Eiffeltoren te voet , maar ook de grote monumenten van de ondergrondse .
Als je in een minder toeristische deel van Parijs , kunnen onze klanten genieten van de echte Parijse leven .
We kijken ernaar uit om je weer te zien .
Met vriendelijke groet.

Pierre-Louis

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Parijs bekeken
Passy
Hotel Augustin - Astotel
nr. 54 van 1.809 in Parijs
938 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Platine Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Platine Hotel

Adres: 20 rue de l Ingenieur Robert Keller, 75015 Parijs, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Parijs
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 249 van 1.809 hotels in Parijs
Prijsklasse: € 103 - € 210 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Platine Hotel 4*
Aantal kamers: 46
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Platine Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?