Libertel Gare du Nord Suede
  • Zwembad
  • Restaurant
Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Roomservice
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Restaurant
Hotel Astoria - Astotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
Zie aanbieding
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
getaroom.com
17 september 2016 beoordeeld

Afgelopen september 4 nachten geslapen in het Libertel hotel bij Gare du Nord. Prima kamer, goed bed en de badkamer is voorzien van alles. Wel een klein lek vanuit de douche dus de vloer was wel regelmatig een nat. De dames bij het ontbijt zijn wel tergend langzaam, sloffend de kopjes aanvullen en vaak waren dingen niet aangevuld. De onvrede droop van hun gezichten!!

Voor een romantisch weekendje weg zou ik niet bij Gare du Nord in de buurt overnachten want het is niet de gezelligste buurt in Parijs. Qua prijs is het hotel wel erg prima en voor een zakenreis helemaal goed!

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is niet heel luxe maar de locatie is perfect als je aankomt en weer vertrekt met de Thalys. Bed sliep zeer goed en alles was netjes. De minibar was een beetje karig, stond één flesje water in maar verder was er wel koffie en thee.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Pierre B, Directeur général van Libertel Gare du Nord Suede, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2016

Dank u voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Parijs.
Het is inderdaad een spel gemiddeld hotel en we hebben een mini-bar. Refrégérateurs alleen in bepaalde kamers.
Een flesje water wordt aangeboden aan onze al onze klanten.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Praktisch ingerichte 3 persoonskamer. Wat je nodig bent is er. Goede prijs/ kwaliteit. Fantastische lokatie. Wifi prima. In de buurt genoeg restaurants en loopafstand station. Baliemedewerkster zeer behulpzaam. Bedden goed. Ontbijt kan ik me helaas niet meer herinneren. Prima hotel als je met de trein komt. ( auto kun je er niet kwijt)

Verbleef: september 2015, reisde met familie
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week 3 nachten geweest. Perfecte ligging zo'n 5 minuten lopen van Gare du Nord. We waren er om 12.15 en konden direct op onze kamer. Bij boeking aangegeven indien mogelijk zo hoog mogelijk we waren nl benieuwd naar het "panoramisch" uitzicht. De kamer was klein maar schoon en toen we de deuren naar het balkon openden keken we recht op de Eiffeltoren. Links de tour montparnas en rechts de sacre coeur echt GEWELDIG niets gelogen over dit panoramisch uitzicht wij waren dik tevreden. Ontbijt goed voor Franse begrippen voor klein hotel genoeg keuze niets op aan te merken. Personeel vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug. Bijgevoegd foto's van het uitzicht.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
23 juli 2016 beoordeeld

Ik heb dit hotel geboekt voor een vriendin van mij en mezelf. Twee nachten met ontbijt. Het hotel is vlakbij Gare Du Nord gelegen (twee minuten wandelen) en ook vlakbij tal van eetgelegenheden, die effectief lekker zijn ook!

Het hotel zelf is modern ingericht, fris, voorzien van airco en vriendelijk personeel. De kamer lag langs de straatkant en je hebt 's nachts echt wel oordopjes nodig om rustig te kunnen slapen. Verder is de kamer zeer net en hygiënisch. Niet groot, maar alles is voldoende. Modern interieur en voorzien van alle comfort (kluis, ijskastje, flatscreen, airco, goede wifi). Ook de badkamer is zeer netjes en de bedden zijn comfortabel.

Kamertip: Vraag indien mogelijk een kamer aan de achterkant en niet aan de straatkant.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden