3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 01-08-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 01-08-21
Agoda.com
Gratis annuleren tot 29-07-21
Official SiteUS$ 82
Hotels.comUS$ 96
getaroom.comUS$ 100
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel op een praktische locatie, dichtbij Montmartre en op loopafstand van de Opera en de grote warenhuizen. Ruime kamers en goed ontbijt. En gratis hapjes en drankjes in de lobby en drankjes in de mini bar. En betaalbaar!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel dicht bij metrostation St. Georges. Vriendelijk personeel. In leuke buurt met gezellige restaurantjes. Ontbijt is lekker en uitgebreid. Kamer was groot naar Parijse normen. Prijs kwaliteit een dikke 10!Een aanrader voor een bezoek aan Parijs!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is gelegen in een leuke wijk met een metro en veel leuke eettentjes en winkeltjes om de hoek.

Ook bij ons was de ontvangst prima en het personeel tijdens ons verblijf erg vriendelijk en behulpzaam.

Wij vonden de kamer aan de kleine kant maar we zijn hier eigenlijk alleen geweest om te slapen dus niet heel erg.
Een minibar die gratis bijgevuld wordt was een prima service.
Uitstekend bed en ook een kluis in de kast welke eenvoudig werkt en gratis gebruikt kan worden.

De badkamer daarentegen was ook klein maar wel schoon.
Wel vreemd dat er geen douchegordijn hing en dat het een aardig waterballet word na elke douchebeurt.

Bijzonder vonden wij toch wel dat het geluid van de metro die onder het hotel doorgaat in de slaapkamer te horen is.
Niet hinderlijk maar wel fascinerend dat de metro nog zoveel trillingen produceert in dit gebied.

Het hotel biedt ontbijt aan voor een goede prijs en wij hebben hier een keer gebruik van gemaakt.
Een goed verzorgd ontbijtbuffet.
Wij hebben 3 dagen buiten deur gegeten in de buurt bij leuke Franse tentjes maar het hotel is bv. op de dag van vertrek een prima alternatief.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, aardig personeel. Ruime kamer met gevulde minibar waar je gratis water en fris uit kon halen. Er was een uitgebreid ontbijt met vers fruit en goede koffie en diverse soorten brood en kaas en andere soorten beleg. Het is ook mogelijk om in andere hotels van 13.00 tot 02.00 gratis drankjes en hapjes te nuttigen. Heel leuk idee!
We zijn zeer tevreden.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit hotel. De eerste keer in september was prima, nu helaas een wat mindere ervaring.
Haren op de muur van de badkamer en de volgende dag ( na het “ schoonmaken”) nog steeds. Bij mijn laatste bezoek 6 drankjes in de koelkast terwijl we met 2 personen waren, nu met 3 personen slechts 4 drankjes in de koelkast. En bij de open bar bij de receptie waren om 22.30 alle drankjes op en dit werd niet bijgevuld.( geen water, geen sap, geen fris)
Verder een prima ontbijt en vriendelijk personeel bij de receptie. Maar jammer, vorige keer vond ik het heel goed vandaar opnieuw geboekt, maar de volgende keer probeer ik iets anders.

Datum van verblijf: mei 2018