16 april 2015 beoordeeld

Uitzonderlijk goede locatie van waaruit je gans Parijs kan ontdekken. Gemakkelijk verbinding met metro of bus. Niet super modern maar wel heel netjes. Vriendelijk personeel. Leuk ontbijt in buffetvorm. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Christophe P, Directeur van Mercure Paris Champs Elysees, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2015

Dear Alex_aragao,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Paris Champs Elysees. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Directeur

20 maart 2014 beoordeeld

• Verbleef: maart 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Christophe P, Directeur van Mercure Paris Champs Elysees, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2014

10 maart 2014 beoordeeld

Het hotel is gelegen in een goede omgeving, makkelijk bereikbaar. Personeel super vriendelijk. De kamers zijn heel klein, wat jammer is, maar wel goed en proper onderhouden. Uiteindelijk ga je niet naar Parijs om in je hotelkamer te zitten. Ontbijt hebben we in het hotel niet genomen, 19 euro per persoon vinden we persoonlijk wat duur. In de omgeving kan je voor minder dan 19 euro ontbijt nemen voor 2 personen in een leuk cafétje. De airco functioneerde wel niet goed, er kwam enkel warme lucht uit. In heel het hotel is het namelijk super warm. De lift werkt per halve verdieping dus je moet sowieso de (smalle)trap nemen.

Kamertip: Kamers aan de achterkant zijn rustig. Kamers zijn klein. Veel lawaai in de kamers naast de trap.
  • Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
Christophe P, Directeur van Mercure Paris Champs Elysees, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2014

Dear Customer,

First of all thank you for taking the time to submit your review following your stay in our hotel.

I sincerely regret the events that partially disrupted your stay and please accept my apologies.

I hope this inconvenience will not detract from the confidence you have in Mercure.

Manager

24 oktober 2013 beoordeeld

Leuk kleinschalig hotel op een ideale ligging om Parijs te ontdekken. Het ontbijtbuffet dat 's ochtends wordt geserveerd is echt de moeite. De kamers zijn zeer goed onderhouden alleen jammer genoeg iets aan de kleine kant maar dit is blijkbaar normaal in Parijs.

• Verbleef: november 2012, reisde met een partner
christophe p, Directeur van Mercure Paris Champs Elysees, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2013

Dear Customer,

I want to thank you for choosing our hotel during your stay in Paris and taking the time to post your comment.

It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us.

We hope to see you again soon.

Manager

25 september 2012 beoordeeld

Ok het is Parijs. Dus 't zal en 't mag wel iets duurder zijn dan pakweg.... tremelo :-) Maar 300 € betalen voor een kleine kamer op de derde verdieping zonder lift... En dan nog een supplement van 14 € voor verplicht ontbijt op de kamer (want ontbijtzaal is gesloten voor werken). Dat vind ik er over. Vriendelijk personeel, maar prijs/kwaliteit buiten elke verhouding.

Verbleef: september 2012, reisde voor zaken