“Zal me nooit teleurstellen”
Beoordeling van Champs-Elysees

Champs-Elysees
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 55,30*
Vanaf
Sightseeingtour Parijs met optionele boottocht ...
Geclassificeerd als nr. 16 van 2.253 dingen om te doen in Parijs
7 augustus 2018 beoordeeld

Ik ging er voor de 9de keer met mijn vriendinnen, deze keer in de winter wauw al die kerstverlichtingen PRACHTIG heb er ook geshopt. de mooiste winkelstraat ter WERELD

4 augustus 2018 beoordeeld

Champs-Elysees en de Arc Triomphe Place Charles de Gaulle, Paris, France, de trots van Frankrijk. Op 14 jullie is het altijd groot feest vanwege de nationale feestdag van Frankrijk.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuke straat om even doorheen te wandelen en het is indrukwekkend dat alles in een rechte lijn loopt (Louvre, Arc de triomphe, champ Elysée). De straat is verder redelijk commercieel met (dure) winkels en restaurants. Als je goed en betaalbaar wil eten kun je beter ergens anders heen gaan. Tenzij je wilt kunnen zeggen dat je er gegeten/gedronken hebt.

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de mensenmassa is de traditionele uitstraling van deze ooit mooie winkelstraat overdag minder waarneembaar dan in de vroege avonduren.

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het meest indrukwekkend aan de Champs-Elysees, vond ik de Arc de Triomph aan het eind. Vanaf zo’n beetje iedere plek op de straat, kun je de Arc de Triomph zien en dat vond ik heel indrukwekkend. Daarnaast zijn wij samen een hapje wezen eten, tegen een behoorlijke prijs. Maarja; dat kun je verwachten op het moment dat je hier gaat zitten. Must see uiteraard als je in Parijs bent!

Reizigers die Champs-Elysees bekeken, bekeken ook

In Champs-Elysees geweest? Deel je ervaringen!