25 februari 2017 beoordeeld

Mooi hotel, mooie ruime kamers, rustig, heel vriendelijke ontvangst en service.
Het hotel ligt centraal op wandelafstand van de Opéra, Madelaine,
Place Vendôme enz...
Ook een aanrader voor zakenmensen, in bepaalde kamers heb je een bureel.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is super. Prachtige ligging. Mooie, nette en ruime kamer. Zachte lakens en een prachtige badkamer. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Meertaligheid. Fantastisch ontbijt. Een echte aanrader.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
31 januari 2017 beoordeeld

Top, mooi, proper, zeer goede service, vriendelijk personeel. Zeer goede uitvalsbasis om parijs te voet of met metro te verkennen! Prachtig salon om een drankje te benuttigen. Wij vervaarden dit hotel als een goede belevenis;

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
hiltonparisopera, Duty Manager van Hilton Paris Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2017

Thank you very much 933fredericv,

So glad to hear that you had a great experience at the Hilton Paris Opera!

On behalf of the entire team, I would like to thank you for your lovely comments with regards of the services offered by the Staff!

Wish to welcome you back in the not too distant future!

Best regards,

23 januari 2017 beoordeeld

We hebben een super ervaring gehad in dit hotel, mooie kamers, zeer netjes, uitstekende douche! Supervriendelijk personeel en beschouwen iedere klant hetzelfde. Locatie superdicht bij de winkelstraat en metro.

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
hiltonparisopera, Duty Manager van Hilton Paris Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 februari 2017

So glad to read that you had such a wonderful experiences while under our care. It is truly a great encouragement to us in making every stay an especial and memorable one!

We look forward to welcoming you to your new Parisian home!

19 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel heeft een prachtige bar waar je heerlijk een cocktail kunt drinken. Wij hadden een Deluxe kamer op de tweede verdieping aan de straatkant, maar het hotel is zodanig geisoleerd dat wij daar nauwelijks wat van hoorden. Geweldige bedden, fijne warme badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid met veel huisgemaakte producten. Verder vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wij komen nog een keer!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
hiltonparisopera, Duty Manager van Hilton Paris Opera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Dear annemieke_de_graaf,

Thank you for your great review!

We are glad to hear you enjoyed your stay with us. An special thank you for your nice comments with regards of our teams service delivery. Our guests satisfaction is our biggest reward so thank you very much for sharing your experience.

Best regards,