Beoordeeld op 3 augustus 2017

Het blijft bijzonder als je wakker wordt en vanuit je kamer naar buiten kijkt dit imposante gebouw ziet. De kamer was klein maar waarschijnlijk recent gerenoveerd en daardoor van alle gemakken voorzien. De service in dit hotel is uitstekend ook de parkeergarage onder het hotel is makkelijk. enige minpunt is het ontbijt. Het buffet is veel te klein en aangezien er nogal veel gasten in hotel waren kom je daar moeilijk bij, niet goed opgezet. Wel is alles aanwezig maar de kwaliteit laat wel wat te wensen over. De scrambled eieren lijken uit een pakje te komen en het verse fruit smaakt of er een houdbaar spray aan is toegevoegd. jammer want ook hier was de service uitstekend.

Kamertip: Met uitzicht op de Eiffeltoren
Datum van verblijf: augustus 2017
René A, Directeur général van Pullman Paris Tour Eiffel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Beste Nico,

U kunt tijd vertellen over uw verblijf op de Pullman Paris Tour Eiffel. Ik ben verheugd te lezen dat u uw verblijf gewaardeerd heeft. Wat het ontbijt betreft, het spijt me dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldoet. Voor uw informatie kunt u persoonlijk onze baas vragen om u eieren op te stellen zoals u dat wilt.
We hopen u van harte welkom te verwelkomen in de nabije toekomst.

oprecht

Algemeen directeur

Beoordeeld op 16 februari 2017

Ruim opgezet hotel met mooie kamers. Gratis snel WiFi, goede bedden en op loopafstand van de Eiffeltoren en het openbaar vervoer. Ideaal voor zaken of een vakantie in Parijs.

In de buurt zijn restaurants genoeg voor een leuke avond uit. Wel ligt het hotel in een prijzige buurt.

Enige minpunt: het was erg warm in het hotel. Gelukkig kon de balkondeur open.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn het rustigst qua geluid 's nachts.
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 februari 2017

Zeer mooi hotel! Kamer was heel erg proper en zag er heel nieuw uit. Wij hadden de suite met uitzicht op de eiffeltoren. Prachtig wakker worden met dat uitzicht. Hotel voelt wat zakelijk aan. Ontbijt was zeer lekker maar de fruitsap was naar mijn mening niet vers al was dit wel aangegeven. Veel geld voor het ontbijt. In Amsterdam was dit 10 euro goedkoper voor evenveel keuze. Wij zijn om 10 uur gaan ontbijten en men kwam om 10:45 uur zeggen dat het restaurant binnen 15 minuten zou sluiten. Dit vond ik jammer want we hadden het gevoel dat we weg 'moesten'. Personeel is heel vriendelijk maar is allemaal aan de zakelijke kant. De buurt rondom het hotel lijkt me een buurt waar je snachts niet wilt rondlopen. Voor derest is het hotel tip top inorde. en zeer goed beveiligd! Wij hebben genoten van het weekendje Parijs.

Kamertip: Verdieping 9 met perfect uitzicht op de eiffeltoren (kamer 935)
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 10 december 2016

Ik was hier voor een business meeting. Het ontvangst is hartelijk en de check-in ging snel. Echter ik vond de kamer erg tegenvallen. Veel gebruiksschade en zelfs waterschade aan de muur. Het bed is prima, maar helaas ontbrak een douche. Ik had er meer van verwacht. De kamer was matig schoon.

Kamertip: Veel kamers hebben een uitzicht op een ander gebouw, kies een kamer aan de voorkant van het hotel.
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel van 15-16/10. Wij werden hier super ontvangen. Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Wij hadden een suite met zicht op de Eifeltoren, wat een droom! 's Morgens ontbijt op bed, fantastisch weekend beleefd! Komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: oktober 2016