Stefan N
Putte, België

Excellent!!!

5,0 van 5 bollen4 nov 2022 beoordeeld
Mijn dochter en ik hadden een fantastisch verblijf in dit mooie hotel. We werden uitstekend ontvangen, hadden een fijne en propere kamer met een goed en groot bed en een fantastisch ontbijt.
Bij aankomst kregen we koffie aangeboden, onze bagage werd op de dag van vertrek nog in bewaring genomen tot we ‘s avonds terug naar huis vertrokken. De gratis drank in de minibar op de kamer en de open bar met koffie, thee, frisdrank en lekkers hebben we ook erg gewaardeerd. Bedankt aan iedereen om ons een onvergetelijk verblijf te bezorgen. We komen nog eens terug! Groetjes Sandra en Lisa
Datum van verblijf: november 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.2 km van Hôtel Bradford Elysées - Astotel
2.2 km van Hôtel Bradford Elysées - Astotel
Restaurant
Meer hotels in Parijs bekijken
Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging, vriendelijk personeel, leuke service met inbegrepen minibar en lekkernijen. Ontbijt was ook helemaal in orde. De kamers zelf zijn ruim en proper. In de omgeving veel leuke restaurants, shopping en bezienswaardigheden

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel in een echte Parijse “stijl”
Uitstekende locatie ( 5’ van Champs Elysées)
Ruime nette kamers , groot voor Parijse normen
Gelegen in rustige straat , zonder lawaai van auto’s e.d.
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Verzorgd ontbijt
Kortom : een aanrader
Wij verbleven er 3 nachten

Kamertip: Centrale en rustige ligging. Parking op ca. 500m
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 november 2021

Zeer leuk en stijlvol hotel , de kamers zijn zeer mooi ingericht en de open lift is echt tof.
Een goed ontbijt en vanaf 14u kon je drankjes (koffie, thee , water ..) krijgen met lekkere koekjes . Was altijd leuk om na een wandeling te genieten van een lekker kopje koffie .
Het hotel is perfect gelegen om veel bezienswaardigheden te voet te doen.
Doe zo verder ...

Kamertip: Bovenste kamers zijn rustig , en sommige hebben een uitzicht op een deel van de Eiffeltoren
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Superieur kamer vrij ruim met een klein frans balkonnetje. Goed bed, badkamer wel klein maar mooi en compleet.
Goede voorzieningen en gratis minibar met water en wat fris.
Ontbijt is uitstekend, wel wat kleine tafeltjes die vrij dicht op elkaar staan.
Vriendelijke bediening en ontvangst. Ligging is goed in de buurt van de Champs Elysees en de metro lijn 9 en 1
Er tegen over een goede bistro “Marloe” en goed frans restaurant “Artoise” in de straat.
We komen hier graag terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met prachtige oude details, zoals de oude lift! Prima service en mooie schone en zeer nette kamers. Enige mogelijke nadeel van een oud pand is dat je op ongemakkelijke momenten je ‘de buren’ kunt horen...

Datum van verblijf: januari 2018