29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer bij novotel lijken allemaal op elkaar. Dat is hier ook zo. Vriendelijk personeel aan het onthaal en de bar. Ontbijtruimte is ongezellig en beetje klein.
Voor de rest niets mis mee, hoewel de prijzen in parijs echt te hoog zijn voor was je krijgt, dat niet enkel hier het geval.
Je moet wel een metro of taxi nemen om de meeste zaken te gaan bekijken.
Sleutelkaart weghouden van je mobile phone of je moet langs de receptie om opnieuw te coderen.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het laatste moment geboekt. Vriendelijke ontvangst. Hadden de laatste kamer, receptie liet al doorschemeren dat het niet zo'n beste kamer was. Kamer (202) was prima, maar wel aan de liftgang en wat aan de kleine kant. Volgende dag mochten we over naar een executive room, 645 (service!!!). Executive is net een stukje ruimer en heeft een wat mooiere badkamer en de drankjes zitten erbij in. Als we rechts op t balkon gingen staan, konden we net de Eiffeltoren zien.

Personeel was erg vriendelijk, van receptie tot kamermeisjes tot restaurant, heel fijn. Het restaurant ziet er best leuk uit, maar t eten viel ons erg tegen, jammer. Hotel is vlakbij metrostation van waaruit je ooooveral naartoe kunt, top. Ohja, parkeren kan onder het pand, fijn! Hotel is dus gewoon goed, niks spannends of speciaals. Voor dit geld heb je in Engeland of Duitsland een stukker mooier, moderner, uitgebreider etc. hotel, maar voor Franse, Parijse maatstaven is deze.. gewoon goed.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Parijs, toffe locatie vlakbij de metro in aangename buurt. Ideaal is kamer met extra bed voor kind op de kamer. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie, altijd bereid om te helpen.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
11 december 2015 beoordeeld

Een jaar na ons eerste bezoek, precies een jaar geleden zijn we hier terug gekomen. en er is nog niets verandert. De service was nog steeds uitstekend. Het inchecken gebeurde reeds om 11 uur en we kregen de sleutel van onze kamer. Wij hebben dit hotel gekozen wegens de centrale ligging en de parking onder het hotel. Ook het ontbijt was uitstekend. We komen hier graag terug.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
4 december 2015 beoordeeld

gelegen op een boogscheut van de tour montparnasse. Een hotel van de jaren '80 met enkele vernieuwingen. Hadden de junior suite geboekt op de hoogste verdieping. Kamer groot naar parijse normen, doch zonder veel franjes. Buitenterrasje doch zonder uitzicht. Dit hotel heeft nog de oude novotel look. Ontbijtruimte op de eerste verdieping, nogal krap en vooral druk op een zondagochtend. Wel goede kwaliteit. Metro ligt op 100 m stappen wat zeker een voordeel is. Ken betere hotels in de buurt zoals de mercure raspail dat veel charmanter en prijsvrienderlijker is.

• Verbleef: november 2015, reisde met familie