• Zwembad
  • Restaurant
Novotel Paris Centre Gare Montparnasse(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 206 per nacht.

HotelsClick
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel met enthousiaste medewerkers achter de receptie. De hotelkamers zijn speciaal ( lees niet echt mooi qua uitstraling ) met paars/ zwart gestreepte vloerbedekking en idem muur bekleding... De hal rood/ zwart trouwens. Sober ontbijt, met fruit van enkele dagen oud. Lekkere koffie en thee, broodjes, stokbrood en croissants. Bij het beleg ontbraken de vorken om ze te pakken. De bediening daar liet toch te wensen over. Maar hotel is ook niet duur ( alles heeft zijn prijs ). Ligt in zone 3, dus buiten het centrum, maar erg goed te bereiken met RER en metro. Prijs/ kwaliteit kloppen wel

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
26 april 2015 beoordeeld

Hotel ligt in een gezellige buurt met veel animo. Dit is fijn, maar ik was toch blij dat we geen kamer aan de straatkant hadden (nachtlawaai).
Kamers zijn heel klein. Op zich is dit niet erg; Parijs ontdek je immers niet vanuit je hotelkamer. De minieme badkamer is echter ongemakkelijk; je kan hier niet met 2 personen tegelijkertijd gebruik van maken.
Mijn ouders verbleven in hetzelfde hotel, en hadden net als wij een 'chambre supérieure'. Hun kamer (37) was echter groter dan de onze (39) en zij hadden een ijskastje, wat wij niet hadden. Beetje vreemd.
In het bed en in de douche vond ik enkele haren die onmogelijk van de poetsvrouw konden zijn, maar ik heb besloten de haren te verwijderen en dit verder te negeren. Hier denk je immers liever niet te lang over na...
Ontbijt is erg beperkt, zowel qua etenswaren als qua servies. We hebben elke dag om borden, glazen en kommetjes moeten vragen, en de dame die instond voor het ontbijt was nu niet meteen het zonnetje in huis; integendeel.
Als er gemorst werd aan het buffet werd dit niet opgekuist, waardoor dit alles niet zo proper en aangenaam oogde.
Receptiepersoneel was over het algemeen vriendelijk, zeker de nachtreceptionist.
Hotel ligt vlak aan de metro, wat wel handig is.

Kamertip: je kiest best een kamer aan de achterkant van het hotel
  • Verbleef: april 2015, reisde met familie
29 september 2014 beoordeeld

Het is een superlocatie,vlakbij de metro (monge) en in een heerlijk drukke straat met winkels, caféetjes en restaurants. Ik reisde alleen en dit maakte het wel aangenaam om 's avonds naar terug te komen, sowieso nog veel volk op straat.
Het hotel zelf vind ik prima, de kamers zijn inderdaad niet zo groot, maar je komt volgens mij toch ook niet naar Parijs om op je kamer te zitten!!!??? Ontbijt was goed, wifi werkte prima.

• Verbleef: september 2014, reisde alleen
31 januari 2013 beoordeeld

De locatie van dit hotel is goed, op 2 min lopen van Metrohalte place Monge (met een directe lijn naar o.a. het Louvre en Galeries LaFayette). Het zit in een leuk straatje met veel restaurants en bars, en verder naar beneden bakkers, wijnwinkels, slagers, groenteboeren en vishandels.

De kamer is vrij klein, maar was net verbouwd, dus wel netjes en met een goede douche.
Het enige vreemde was dat je bij het verlaten van het hotel per sé je sleutel in moet leveren bij de receptie, uit veiligheidsoverweging. Er is niet echt controle op wie de sleutel van een bepaalde kamer meekrijgt... wij vonden dat niet zo veilig, maar er is niets gebeurd.

Kamertip: vraag een kamer in het nieuwe deel.
  • Verbleef: januari 2013, reisde met vrienden
7 juli 2012 beoordeeld

Leuk hotel, zéér vriendelijke dame achter de receptie
Kamer (helaas) vrij klein, maar voor twee nachtjes voldoende, en kunnen wel een verjongingskuurtje gebruiken, zonder airco erg warm. Prima ontbijt
Locatie : Top !, Metro op 2 minuten lopen (Place Monge), gezellige en levendige straat, met veel restaurants. (Le Vieu Bistro naast het hotel €10,- driegangen en héérlijk)

Nice Hotel, friendly lady at reception.
Room (unfortunally) a bit small, but fot two nights its was o.k, alltough it was ready for a
make-over.No aircon, so quit warm. Good breakfast.
Location : Brilliant, Underground two minute walk, (Place Monge), busy and lively street with many restaurants.(Le Vieux Bistro, next door €10,- 3-course and very good)

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner