Hotel Palais de Chaillot(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
Villa Brunel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Hotel de France Invalides(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Website
  • Bar/lounge
  • Restaurant
Jack's Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
HotelsClick
21 augustus 2017 beoordeeld

Super goede ervaring met dit hotel. Bij aankomst goed ontvangen. De kamers waren ook mooi en de airco was ook goed. Heerlijke bedden om op te slapen. Er is helaas geen parkeergelegenheid bij het hotel, maar er zijn wel parkeergarage’s in de buurt.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
30 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is gelegen nabij de Triomfboog, metrostations en taxi-staanplaats in een rustige zijstraat van de Champs-Élysées. De verwelkoming is zeer vriendelijk en gedienstig. De kamers zijn niet groot maar wel comfortabel en recent ingericht met de nodige technische snufjes. De badkamer is eveneens recent vernieuwd. Kortom er valt niets aan te merken, in tegendeel. In de kleine ontbijtzaal is het ontbijt in buffetvorm, met voldoende keuze zowel van eten als van dranken. Hier ook is het personeel gedienstig en vriendelijk. Het hotel is een aanrader voor wie in het centrum van Parijs wil overnachten omdat de vele bezienswaardigheden niet te ver zijn en van hieruit gemakkelijk bereikbaar.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
27 februari 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel op een ideale locatie om Champs Elysée te bezoeken. Mordern ingericht met naar Parijse normen, grote kamers. Zeer vriendelijk onthaal met veel zorg voor de klant. Ontbijt behoorlijk, ook naar Parijse normen. Alles aanwezig om een leuk weekendje te beleven. Het blijven natuurlijk ook Parijse prijzen

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit 3 sterren hotel is een klein, maar charmant boetiekhotel welk met 4 sterren kan concurreren! De kamers zijn eerder klein, maar net en efficiënt. Goede bedden. De kamers achteraan met uitzicht op de koer zijn zeer rustig. Personeel is zeer vriendelijk. Goede ligging met parkings dichtbij. Correcte prijs- kwaliteit verhouding. Wij geven uitzonderlijk de hoogste waardering en wij gaan er terug.
Ronald Foncé, België

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Galileo is geen luxehotel, maar wel een goede uitvalsbasis voor enkele dagen Parijs met het gezin. Het ligt relatief rustig, hoewel de Champs Elysees vlakbij zijn. Het is een proper hotel, voldoende comfortabel, al zijn de kamers eerder klein. Vooral de ontbijtruimte is (te) klein. Als je pech hebt, is het wachten geblazen...

Verbleef: april 2016, reisde met familie
Nelly R, Directeur général van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Bonjour Kurt,
Thank you so much for sharing your Experience on TripAdvisor about your stay at the Galileo hotel.

Despite the fact that some of our rooms have a small size (usual in Paris), we try our best to make sure they are as comfortable as they can be, arranged in a way to maximize your comfort.
We are very transparent online about the size of our rooms, which we know is a decisive factor when you book a hotel. We usually encourage booking higher categories of room if the room size is an issue or if the stay period exceeds 2 days.
Our Boutique Hotel with 3 Stars, is completely renovated, with all the service you can find in a 4 stars hotel. Of course, we are not a LUXE hotel but we do always the maximum before, during and after the stay of all our guests and in order to create a special atmosphere “like at home”.
We feel terribly sorry that we did not meet your expectations.
We really hope that we have the opportunity of welcoming you once again so that we can improve on the experience you had with us during your previous stay.
Best regards

Delphine Menjucq