“Dicht bij de Avenue des Champs-Elysées, de winkels, Galerie Lafayette enz...”
Beoordeling van Hotel Galileo

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Hotel Galileo
Beoordeeld als nr. 156 van 1.809 hotels in Parijs
22 september 2017 beoordeeld

Rustig gelegen hotel, warm onthaal, meertalig personeel, goed ontbijt.
De kamer was iets aan de kleinere kant, maar toch iedere dag netjes opgemaakt.
Talrijke restaurants in de nabije buurt. Korting op veel evenementen worden door het hotel aangeboden.

Kamertip: De kamers op het vijfde verdiep hebben een terras.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Nelly R, Responsable réception van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2017

Dear 998marnix,

Thank you very much for you nice review.
It was a pleasure to welcome you here and we will be pleased to see you here again.

Best Regards

Hatem

21 augustus 2017 beoordeeld

Super goede ervaring met dit hotel. Bij aankomst goed ontvangen. De kamers waren ook mooi en de airco was ook goed. Heerlijke bedden om op te slapen. Er is helaas geen parkeergelegenheid bij het hotel, maar er zijn wel parkeergarage’s in de buurt.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
30 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is gelegen nabij de Triomfboog, metrostations en taxi-staanplaats in een rustige zijstraat van de Champs-Élysées. De verwelkoming is zeer vriendelijk en gedienstig. De kamers zijn niet groot maar wel comfortabel en recent ingericht met de nodige technische snufjes. De badkamer is eveneens recent vernieuwd. Kortom er valt niets aan te merken, in tegendeel. In de kleine ontbijtzaal is het ontbijt in buffetvorm, met voldoende keuze zowel van eten als van dranken. Hier ook is het personeel gedienstig en vriendelijk. Het hotel is een aanrader voor wie in het centrum van Parijs wil overnachten omdat de vele bezienswaardigheden niet te ver zijn en van hieruit gemakkelijk bereikbaar.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
27 februari 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel op een ideale locatie om Champs Elysée te bezoeken. Mordern ingericht met naar Parijse normen, grote kamers. Zeer vriendelijk onthaal met veel zorg voor de klant. Ontbijt behoorlijk, ook naar Parijse normen. Alles aanwezig om een leuk weekendje te beleven. Het blijven natuurlijk ook Parijse prijzen

• Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit 3 sterren hotel is een klein, maar charmant boetiekhotel welk met 4 sterren kan concurreren! De kamers zijn eerder klein, maar net en efficiënt. Goede bedden. De kamers achteraan met uitzicht op de koer zijn zeer rustig. Personeel is zeer vriendelijk. Goede ligging met parkings dichtbij. Correcte prijs- kwaliteit verhouding. Wij geven uitzonderlijk de hoogste waardering en wij gaan er terug.
Ronald Foncé, België

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Galileo is geen luxehotel, maar wel een goede uitvalsbasis voor enkele dagen Parijs met het gezin. Het ligt relatief rustig, hoewel de Champs Elysees vlakbij zijn. Het is een proper hotel, voldoende comfortabel, al zijn de kamers eerder klein. Vooral de ontbijtruimte is (te) klein. Als je pech hebt, is het wachten geblazen...

Verbleef: April, 2016, reisde met familie
Nelly R, Directeur général van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2017

Bonjour Kurt,
Thank you so much for sharing your Experience on TripAdvisor about your stay at the Galileo hotel.

Despite the fact that some of our rooms have a small size (usual in Paris), we try our best to make sure they are as comfortable as they can be, arranged in a way to maximize your comfort.
We are very transparent online about the size of our rooms, which we know is a decisive factor when you book a hotel. We usually encourage booking higher categories of room if the room size is an issue or if the stay period exceeds 2 days.
Our Boutique Hotel with 3 Stars, is completely renovated, with all the service you can find in a 4 stars hotel. Of course, we are not a LUXE hotel but we do always the maximum before, during and after the stay of all our guests and in order to create a special atmosphere “like at home”.
We feel terribly sorry that we did not meet your expectations.
We really hope that we have the opportunity of welcoming you once again so that we can improve on the experience you had with us during your previous stay.
Best regards

Delphine Menjucq
Directrice

6 juli 2015 beoordeeld

Het hotel ligt in een zijstraat op 100m van de Champ Elysee. Erg vriendelijk personeel, Christopher en Laurence zijn zeer gastvrij en spreken goed Engels. De kamer was netjes, comfortabel bed, schone badkamer. Warme moderne stijl. Echt een aanrader!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2015

Dear Martijn,

What a lovely comment! All the team join me to thank you very much!
It's true that the hotel is at 2mn by walk to the Champs Elysees avenue but in a small and quiet street.
We hope to welcome you again very soon
Kind regards
Delphine / Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Parijs bekeken
Hotel Ekta
Hotel Gramont Opera Paris
nr. 522 van 1.809 in Parijs
1.246 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Galileo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Galileo

Adres: 54 rue Galilee | 08 Arr., 75008 Parijs, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Parijs > Champs-Élysées
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 23 zakenhotel in Parijs
Nr. 53 romantisch hotel in Parijs
Prijsklasse: € 124 - € 385 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Galileo 3*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Galileo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Galileo Hotel Paris
Hotel Galileo Paris

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?