“Paar daagjes uit”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Hotel Galileo
Beoordeeld als nr. 156 van 1.805 hotels in Parijs
5 februari 2015 beoordeeld

Hotel op 100m van Champs Elysee en metro
Verzorgde kamers. De onze was wel aan de kleine kant, maar wij hadden ook de Basic geboekt.
Zeer vriendelijke en humoristisch onthaal. Vooral Cristopher en "stagiair" ;-)
Ontbijt was ook voldoende uitgebreid.
Gastronomische tip: Restaurant Jamin. Prijzig, een beetje weinig van hoeveelheid, maar zeeeer lekker...

Kamertip: Basis kamer die wij geboekt hadden, was een beetje aan de kleine kant...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2015

Bonjour de Paris!

Thank you very much for your lovely comment! It was a real pleasure to welcome you at the Galileo hotel.
We hope to see you again very soon

17 november 2014 beoordeeld

Het voorbije weekend verbleven we in Hotel Galileo en hebben ons buitengewoon goed gehad. Het was genieten van bij de aankomst tot aan ons vertrek. Uitstekende ligging en goede gastronomische tips van het personeel.

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2014

Dear Peter,

Thank you so much for your lovely comment! It was a pleasure to welcome you and to help you during your stay.
We try always our best to recommend nice and typical French restaurants with high quality.
Do not hesitate to contact us directly for your next visit.

28 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is ideaal gelegen: in een zijstraat van de Champs Elysées, op 2 min. van een metrohalte, en toch rustig.
De kamers zijn modern chique, heel stijlvol en romantisch, maar ook praktisch en zeer netjes. Lekker ontbijt, en erg vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptionist en ontbijtdame tot schoonmaker.
We hebben van ons verblijf genoten!

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2014

Bonjour de Paris,

We thank you very much for your warm comment!
The hotel is situated in a small and quiet street near the Champs Elysees (2mn by walk). We can relax after a long day.
We hope to welcome you again very soon.

13 april 2014 beoordeeld

Een fantastisch hotel, goede service, heel schoon en een uitstekende locatie vlakbij de Champs Elysées! Het is zeker aan te bevelen om met de auto te komen want een parkeergarage is heel dichtbij. Ik ga over twee weken weer voor een nacht! Merci bien!!!!!

• Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2014

Dear Gerda,

Thank you so much for your warm comment! We are very pleased to welcome you at the Galileo hotel in 2 weeks.
It's true that you have a car park on the Marceau avenue, 5 mn by walk to reach the hotel.
Do not hesitate to contact us before your arrival if you need more information.

16 maart 2014 beoordeeld

Wij zijn net thuis van een weekendje Parijs voor 2. We hebben een prachtig weekend gehad in Hotel Galileo. De kamers zijn netjes, voorzien van alle comfort, heerlijke bedden. Ook de inmiddels beroemde Christopher heeft ons voorzien van al wat we nodig hadden.

Lekker ontbijt en een vriendelijke dame die ook een vermelding verdient.

We komen er zeker terug!

• Verbleef: Maart, 2014, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2014

Beste David,

Het team van hotel Galileo en natuurlijk onze beroemde huismeester Christopher meedoet ik dank u voor uw geweldige opmerking! We waren blij dat u van harte welkom bij ons dit weekend!
Aarzel niet om contact met ons op voor uw volgende bezoek.

22 december 2013 beoordeeld

Fantastisch hotel in hartje stad Parijs, naast de Champs-Elysee.
Super romantisch, knus, schoon en volledig nieuw ingerichte kamers.
Personeel is geweldig !!! Christophe merci a vous pour votre service!

Kamertip: Boek hier u kamer echt een aanrader
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2013

Hallo van Parijs!
Het hele team van hotel Galileo bedankt u voor uw schattige opmerkingen!
Het was echt een genoegen u te mogen verwelkomen in ons midden.
Wij hopen dat het weer u zeer snel en wens u heel goed van Kerst en Nieuwjaar feestdagen!

29 juli 2013 beoordeeld

Mooi, modern en knus hotel, dicht bij de Champs-Elysee. Prima service en supervriendelijke concierge, met name de heer Christopher Dubrulle, die je alle nodige info i.v.m. restaurants, uitgaan, cultuur en parkeerplaats met plezier verschaft.
Wij gaan er zeker terug !!

• Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
Nelly R, Propriétaire van Hotel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2013

Beste Jessy,

Het team van hotel Galileo en onze GEWELDIGE Beheerder Christopher, samen ik wil u graag bedanken voor uw schattige opmerkingen!
Het was een waar genoegen om u te verwelkomen en u ontdek Parijs!
Wij hopen dat het weer u zeer snel.
Delphine / Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Parijs bekeken
Hotel Ekta
Hôtel Le A
nr. 81 van 1.805 in Parijs
594 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Galileo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Galileo

Adres: 54 rue Galilee | 08 Arr., 75008 Parijs, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Ile-de-France > Parijs > Champs-Élysées
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 23 zakenhotel in Parijs
Nr. 53 romantisch hotel in Parijs
Prijsklasse: € 118 - € 371 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Galileo 3*
Aantal kamers: 27
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Galileo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Galileo Hotel Paris
Hotel Galileo Paris

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?