28 augustus 2014 beoordeeld

Het hotel is ideaal gelegen: in een zijstraat van de Champs Elysées, op 2 min. van een metrohalte, en toch rustig.
De kamers zijn modern chique, heel stijlvol en romantisch, maar ook praktisch en zeer netjes. Lekker ontbijt, en erg vriendelijk en behulpzaam personeel, van receptionist en ontbijtdame tot schoonmaker.
We hebben van ons verblijf genoten!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Nelly R, Propriétaire van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2014

Bonjour de Paris,

We thank you very much for your warm comment!
The hotel is situated in a small and quiet street near the Champs Elysees (2mn by walk). We can relax after a long day.
We hope to welcome you again very soon.
Kind regards

13 april 2014 beoordeeld

Een fantastisch hotel, goede service, heel schoon en een uitstekende locatie vlakbij de Champs Elysées! Het is zeker aan te bevelen om met de auto te komen want een parkeergarage is heel dichtbij. Ik ga over twee weken weer voor een nacht! Merci bien!!!!!

• Verbleef: april 2014, reisde met vrienden
Nelly R, Propriétaire van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 april 2014

Dear Gerda,

Thank you so much for your warm comment! We are very pleased to welcome you at the Galileo hotel in 2 weeks.
It's true that you have a car park on the Marceau avenue, 5 mn by walk to reach the hotel.
Do not hesitate to contact us before your arrival if you need more information.
Kind regards

16 maart 2014 beoordeeld

Wij zijn net thuis van een weekendje Parijs voor 2. We hebben een prachtig weekend gehad in Hotel Galileo. De kamers zijn netjes, voorzien van alle comfort, heerlijke bedden. Ook de inmiddels beroemde Christopher heeft ons voorzien van al wat we nodig hadden.

Lekker ontbijt en een vriendelijke dame die ook een vermelding verdient.

We komen er zeker terug!

• Verbleef: maart 2014, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2014

Beste David,

Het team van hotel Galileo en natuurlijk onze beroemde huismeester Christopher meedoet ik dank u voor uw geweldige opmerking! We waren blij dat u van harte welkom bij ons dit weekend!
Aarzel niet om contact met ons op voor uw volgende bezoek.

22 december 2013 beoordeeld

Fantastisch hotel in hartje stad Parijs, naast de Champs-Elysee.
Super romantisch, knus, schoon en volledig nieuw ingerichte kamers.
Personeel is geweldig !!! Christophe merci a vous pour votre service!

Kamertip: Boek hier u kamer echt een aanrader
  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner
Nelly R, Propriétaire van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 december 2013

Hallo van Parijs!
Het hele team van hotel Galileo bedankt u voor uw schattige opmerkingen!
Het was echt een genoegen u te mogen verwelkomen in ons midden.
Wij hopen dat het weer u zeer snel en wens u heel goed van Kerst en Nieuwjaar feestdagen!

29 juli 2013 beoordeeld

Mooi, modern en knus hotel, dicht bij de Champs-Elysee. Prima service en supervriendelijke concierge, met name de heer Christopher Dubrulle, die je alle nodige info i.v.m. restaurants, uitgaan, cultuur en parkeerplaats met plezier verschaft.
Wij gaan er zeker terug !!

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Nelly R, Propriétaire van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2013

Beste Jessy,

Het team van hotel Galileo en onze GEWELDIGE Beheerder Christopher, samen ik wil u graag bedanken voor uw schattige opmerkingen!
Het was een waar genoegen om u te verwelkomen en u ontdek Parijs!
Wij hopen dat het weer u zeer snel.