Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.343)
Beoordelingen filteren
1.343 resultaten
Waardering van reizigers
936
330
54
18
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
936
330
54
18
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
20 - 25 van 1.343 beoordelingen
29 juli 2013 beoordeeld

Mooi, modern en knus hotel, dicht bij de Champs-Elysee. Prima service en supervriendelijke concierge, met name de heer Christopher Dubrulle, die je alle nodige info i.v.m. restaurants, uitgaan, cultuur en parkeerplaats met plezier verschaft.
Wij gaan er zeker terug !!

  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Jessy C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Propriétaire van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2013

Beste Jessy,

Het team van hotel Galileo en onze GEWELDIGE Beheerder Christopher, samen ik wil u graag bedanken voor uw schattige opmerkingen!
Het was een waar genoegen om u te verwelkomen en u ontdek Parijs!
Wij hopen dat het weer u zeer snel.
Erg vrolijk
Delphine / Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 april 2013 beoordeeld

In de schaduw van de Arc de Triomf en 100 meter van de Champs Elysee, dit hotel met vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam bij het zoeken naar en reserveren voor de juiste restaurants en uitgaansgelegenheden.
Voor hartje Parijs heeft dit hotel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De receptionist Chrstopher werd onze persoonlijke "vragenbak".
Geen moeite was hem teveel.

Kamertip: Op 5e etage een overdekt balkon met scheufdeuren
  • Verbleef: april 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank BertVermaat
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 november 2012 beoordeeld

Na aankomst 's avonds laat probeerde de nachtportier ons van een kamer te voorzien. In de eerste kamer die hij opende lag al iemand te slapen. Hij gaf ons een sleutel voor de kamer ernaast, daar liepen we binnen en die was ook al bewoond. Bij de derde poging hadden we een lege kamer en om het goed te maken kregen we de volgende dag een gratis ontbijtje en het aanbod om naar een kamer te verhuizen met een tweepersoonsbed ipv twee éénpersoonsbedden. Omdat we geen ontbijt wilden, het bed wel prima vonden, we alles opnieuw moesten inpakken en graag de deur uit wilden, gaven we vriendelijk aan dat we het aanbod op prijs stelden, maar dat dit niet nodig was. Toen we 's avonds laat weer terugkwamen waren al onze spullen echter ingepakt en waren we zonder onze toestemming verhuisd! De derde privacy-invasie, en naar aanleiding van de ervaringen van de vorige dag (ik had uit kamer 2 zo een iPhone 5 van het bureau kunnen meegrissen) hadden we spullen in de safe gestopt... Die waren uiteraard niet meeverhuisd dus hebben we midden in de nacht de bewoner van onze oude kamer wakkergebeld (volgende ochtend vroeg de paspoorten nodig) om onze spulletjes terug te halen... Het hotel was verder netjes.

  • Verbleef: november 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank M13k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Gérant van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
28 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Gérant van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken