Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.358)
Beoordelingen filteren
1.358 resultaten
Waardering van reizigers
943
334
57
19
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
943
334
57
19
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
22 - 27 van 1.358 beoordelingen
Beoordeeld op 19 november 2012

Na aankomst 's avonds laat probeerde de nachtportier ons van een kamer te voorzien. In de eerste kamer die hij opende lag al iemand te slapen. Hij gaf ons een sleutel voor de kamer ernaast, daar liepen we binnen en die was ook al bewoond. Bij de derde poging hadden we een lege kamer en om het goed te maken kregen we de volgende dag een gratis ontbijtje en het aanbod om naar een kamer te verhuizen met een tweepersoonsbed ipv twee éénpersoonsbedden. Omdat we geen ontbijt wilden, het bed wel prima vonden, we alles opnieuw moesten inpakken en graag de deur uit wilden, gaven we vriendelijk aan dat we het aanbod op prijs stelden, maar dat dit niet nodig was. Toen we 's avonds laat weer terugkwamen waren al onze spullen echter ingepakt en waren we zonder onze toestemming verhuisd! De derde privacy-invasie, en naar aanleiding van de ervaringen van de vorige dag (ik had uit kamer 2 zo een iPhone 5 van het bureau kunnen meegrissen) hadden we spullen in de safe gestopt... Die waren uiteraard niet meeverhuisd dus hebben we midden in de nacht de bewoner van onze oude kamer wakkergebeld (volgende ochtend vroeg de paspoorten nodig) om onze spulletjes terug te halen... Het hotel was verder netjes.

Datum van verblijf: november 2012
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank M13k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Gérant van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Gérant van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Gérant van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nelly R, Gérant van Hôtel Galileo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken