Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen zijn dit hotel aan het boeken
Booking.com
US$ 714
Expedia.com
US$ 713
Vio.com
US$ 579
Hotels.comUS$ 713
travelup.comUS$ 736
PricelineUS$ 713
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (6.734)
Beoordelingen filteren
6.734 resultaten
Waardering van reizigers
3.547
2.188
658
215
126
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
3.547
2.188
658
215
126
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 6.734 beoordelingen
Beoordeeld op 5 mei 2022 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit was top, kan niks slechts bedenken.De verbinding met de metro is top, recht voor de deur en in hartje parijs.
Goed ontbijt, nette kamers.Wij hadden de gezinskamer met 2 slaapbanken, lagen ook goed voor de kids.Kamers waren proper.

Kamertip: Uitgang nr 1 als je in les halles toekomt, aangezien er 15uitgangen zijn, was het even zoeken.
Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank jonasd220
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Benjamin Guiffard, Service clients/Réception van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2022

Geachte Jonas,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons uw feedback te geven over uw recente verblijf in Parijs.

We zijn verheugd om te lezen dat je genoten hebt van je bezoek aan het hart van de Lichtstad.

Ik kijk ernaar uit je binnenkort te zien.

Benjamin Guiffard
Assistant Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 mei 2022

Afgelopen week heb ik met mijn familie hier geslapen. Voor de kinderen hadden ze een slaapbank neergezet en daardoor konden we lekker met zijn allen in een kamer slapen.Personeel was heel vriendelijk!

Datum van verblijf: april 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank jelleb937
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Benjamin Guiffard, Service clients/Réception van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2022

Geachte Jelleb,
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons uw feedback te geven over uw recente verblijf in Parijs.

We zijn verheugd om te lezen dat je genoten hebt van je bezoek aan het hart van de Lichtstad.

Ik kijk ernaar uit je binnenkort te zien.

Benjamin Guiffard
Assistant Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2021

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Er was een uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet, met momenten was het er behoorlijk druk. De ligging is ideaal om de grote toeristische trekpleisters te voet te bezoeken. Prijs/kwaliteit is dit hotel echt top.

Her en der kan het hotel een nieuw laagje verf gebruiken.

Datum van verblijf: augustus 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Puitje
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Pierre-Yves Benoit, Service clients/Réception van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2021
Google-vertaling

Dear Puitje,

Thank you for sharing yout experience at the Novotel Paris les Halles with the TripAdvisor's community.

Your feedback is very important for us, is the best tool that we have in improving our services.
It is a pleasure to read that you had a great stay among us.

We look forward to see you again.

Best Regards,

Pierre-Yves Benoit
Assistant Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2020

We beslisten last-minute een bezoek te brengen aan Parijs. Parijs is net uit Corona lock-down gekomen. Hotel was net 3 dagen opnieuw geopend. Dit konden we merken. Er waren heel weinig hotel gasten aanwezig en dit hotel is tijdens deze periode nog duidelijk op zoek naar de balans. Kamers werden enkel gekuist op expliciete vraag. Ontbijt werd aan tafel gebracht. Het ontbijt was heel beperkt omdat er (nog) geen buffet werd aangeboden. We kregen wel een upgrade naar een executive-room en de parking kregen we ook cadeau.

Locatie is perfect. Op enkele minuten van Q-Park Pont Neuf (Opgelet, hotel heeft zelf geen parking maar werkt samen met deze Q-Park). Zeer centraal gelegen in het hartje van Parijs. Daarom ook veel eetgelegenheden in de buurt, en alle bezienswaardigheden zijn vlot bereikbaar.

Tip: Zeer lekkere sushi in de buurt: C'Roll Sushi op wandelafstand. Lekker en zeer betaalbaar in levendige buurt.

Kortom: Het werd een aangename city-trip in deze wel zeer bijzondere tijden.

Datum van verblijf: juni 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
2  Bedank MartenVK
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Benjamin Guiffard, Service clients/Réception van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for taking the time to write us.
We are happy to read that you had a nice stay among us.
Indeed it took some time to organise everything in order to offer the best quality of service and make sure to follow every safety process.
As for now, we've put back a special buffet for the breakfast.
Thank you for your understanding !
We hope to see you again soon.
Stay safe.

Benjamin Guiffard
Assistant Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen, je kan zowel de metro Châtelet als Les Halles nemen. Veel dingen zijn ook op wandelafstand. Hôtel de ville, notre dame, centre pompidou, saint Eustache, la sainte chapelle, commanderie, Louvre... het hotel is netjes en heeft HEEL vriendelijk personeel dat echt natuurlijk vriendelijk lijkt en behulpzaam is. Het ontbijt is ZEER goed en de bar is top, enkel een beetje prijzig. De kamers waren ok en op eerste zicht echt proper, alleen heb ik huisstofmijtallergie en deze waren zeker aanwezig. Ik ben met dichte neus en toeplakkende ogen wakker geworden. Dat was het enige minpunt. Maar dat heb je heel snel in kamers met vast tapijt.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank Lovi13
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ophélie Malherbe, Autre van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2020

Geachte klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven.
We zijn blij om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.
Het spijt ons echter dat u allergieën heeft die zijn begonnen. We reinigen de tapijten in de kamers regelmatig om dit te voorkomen.
Ik hoop u binnenkort weer te zien.

Benjamin Guiffard
Assistant Guest Relation Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken