Beoordeeld op 24 januari 2018 via mobiele applicatie

Tijdens eindejaarsperiode verbleven we 5 dagen in Novotel. We werden hartelijk ontvangen en het verblijf was TOP. Heerlijk ontbijt en ruime kamers. Ook het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
NovotellesHalles, Responsable relations clients van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 januari 2018

Beste Chris C,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Paris les Halles erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Jean-Christophe Moureuille
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 23 december 2017

Vanaf het moment van aankomst tot en met het vertrek hebben wij ons hier welkom gevoeld en hebben we een heel aangenaam verblijf gehad.
De klant wordt hier verwend tot in de details.
Bij de boeking werd vermeld dat we 2 verjaardagen zouden vieren in Parijs en kort na aankomst werden we verrast met een dessertbord vol lekkernijen en een lied, gezongen door de manager van de amusementsafdeling

Kamertip: de badkamer mag wat meer privacy hebben, vooral in grote familiekamers met 4 personen
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
NovotellesHalles, Responsable relations clients van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Lieber FamilieLav,

Wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Novotel Paris les Halles

Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit herzlichen Grüßen

Jean-Christophe Moureuille
Guest Relation Manager

Beoordeeld op 4 september 2017

Lekker ruim en fris hotel, midden in de stad. Prima kamer, hoewel een beetje gehorig voor wat betreft geluiden van buiten (mensen, werkzaamheden). Zeer vriendelijk personeel. De vele bezienswaardigheden bevinden zich op loopafstand van dit hotel (Centre Pompidou, Notre Dame, Louvre, Tour Eiffel, Pont Neuf...) en als je geen zin hebt om (terug) te lopen, ben je vanaf deze locaties voor ca. 15 Euro weer met de taxi terug bij het hotel. Ideaal!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
NovotellesHalles, Directeur général van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2017

Wendy H,

Bedankt voor uw opmerkingen over uw verblijf in het Novotel Paris les Halles.

Het is met veel plezier dat we uw complimenten ontvangen. Ook zullen we uw waardering delen met ons hele team. Uw tevredenheid is de beste beloning voor ons personeel op zoek naar een onberispelijke service.

We kijken ernaar uit om hem weer te verwelkomen, wij vragen u om ons te geloven en uit te drukken de beste.

Uitvoerend directeur

Beoordeeld op 12 juli 2017

Een zeer goede uitvalsbasis om Louvre , pont neuf , ile de Paris , notre dame te bezoeken ( op wandelafstand. Een groot winkelcentrum juist om de hoek en zeer vlugge verbinding met gare nord ( rer B)
Executive room was niet klaar om 14.00 , maar de receptioniste zocht onmiddellijk eenzelfde kamer die vrij was. Gratis flessen water ontbraken maar werden gecompenseerd door gebruik water uit de koelkast. Zeer leuke patio waar s avonds gezellig buiten kon gedineerd worden aan schappelijke prijs.
Ontbijt was compleet
Personeel zeer vriendelijk

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
NovotellesHalles, Directeur général van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear Svenvdv240,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Paris les Halles.

Sincerely,

General Manager

Beoordeeld op 23 juni 2017

Dit hotel is centraal gelegen, een goede uitvalsbasis voor wie in korte tijd de grote monumenten van Parijs wilt bezoeken want is gelegen dichtbij de metro wat zeker een pluspunt is.
Wij hadden gekozen voor een standaard kamer maar deze beschikte over meer dan wat van een standaard kamer verwacht wordt.
Het ontbijt was zeer uitgebreid: alles was beschikbaar!
Mooi verzorgd hotel zeker een aanrader!!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
NovotellesHalles, Directeur général van Novotel Paris Les Halles, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Dear BjornSandra,

Sincerely,