“Koffie belachelijk duur!”
Beoordeling van Bistrot Marguerite

Bistrot Marguerite
Reserveren met
Bistrot Marguerite is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5.058 van 18.738 Restaurants in Parijs
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Le Marais
1 juni 2018 beoordeeld

Binnen koffie gedronken. Belachelijke prijzen. Een gewone koffie (cafe creme) kostte 4,80 en een cappuccino zelfs 6,20. Je kreeg er wel ongevraagd een glas water bij.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terras schuin tegenover Hotel de Ville op terras pizza gegeten en glas wijn gedronken. Pizza Bistrot M was lekker en rose was ook goed. Bediening was uitstekend

2 januari 2018 beoordeeld

Pas in deze zaak op met pinnen! Nadat de ober al heel moeilijk keek toen ik vroeg of ik mocht pinnen (gewoon met een europese betaalpas moet je overal in Parijs kunnen betalen!) vroeg deze ober eerst om mijn pincode, die ik natuurlijk niet gaf. Na het pinnen liet de ober mij uiteindelijk het schermpje van het pinautomaat zien waarop stond Denied! Geen idee wat hij heeft gedaan met het apparaatje.. toen heb ik uiteraard contant betaald.Uiteindelijk bleek de pinactie natuurlijk wel gelukt bleek thuis....ober een leuk bedrag in eigen zak gestoken! Kan altijd een foutje zijn maar door het gedrag van de ober is het geen foutje maar opzet! Oplichting eigenlijk!

10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek, leuk cafeetje met echt een superkaadplankje. Voor 15€ krijg je een plank kaas die je niet op krijgt met twee man. Top bediening, vriendelijk en zeer gastvrij.

2 januari 2016 beoordeeld

Heb er een snelle lunch gebruikt in verband met een bezoek aan de Notre Dame. Het bedienend personeel was vriendelijk, hadden begrip voor onze 'haast' en deden hun uiterste best ons toch in de 'watten' te leggen. Een goede salade gegeten met echte verse jus d'orange. Ook de koffie is er heerlijk. Goed warm en niet zo'n lauwe bak die je nogal eens geserveerd krijgt. Een minpuntje: Een aantal zitplaatsen zijn aan de krappe kant.

Reizigers die Bistrot Marguerite bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Bistrot Marguerite geweest? Deel je ervaringen!