“Toffe eetgelegenheid in 1e arrondissement”
Beoordeling van Flottes

Flottes
Geclassificeerd als nr. 1.918 van 19.269 Restaurants in Parijs
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Louvre / Palais-Royal
28 augustus 2018 beoordeeld

Aangename en vlotte bediening door Monsieur Enrique - top-garçon Best reserveren of iets voor 18u ter plaatse gaan. Heel druk maar zeker de moeite waard. Reeds meermaals genoten met zitplaats op de stoep, wel met druk verkeer.

18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we gereserveerd. De mensen stonden in de rij te wachten voor een plekje.
Flottes is een gezellig Frans eetcafé. Heerlijk eten, vriendelijk en vlotte bediening. Ongedwongen sfeer. Gezellige drukte.

11 maart 2018 beoordeeld

Lekker eten. Wel erg duur en een beetje voor de elite. Wellicht ligt het aan de omgeving. Maar zeker in Parijs zijn er beter gelegenheden.

22 december 2017 beoordeeld

De menu gaf een overzichtelijke keuze . Ik bestelde een "poulet fermier" met puree. Als dessert crêpes. Ik kreeg een stuk bil met weinig vlees op mijn bord en de puree was uit een pak. Als ik daarvoor 23 euro moet betalen kan ik beter naar een frituur gaan. De crêpes waren alsook afschuwelijk opgewarmd in de microwave en waren niet vers. De service was wel ok. Nooit zo slecht getafeld in Parijs.

29 augustus 2016 beoordeeld

Ik ben hier geweest voor de lunch en heb een tosti gegeten met kaas en ham, daar krijg je dan ook een beetje patat en salade bij. De prijs was 15,50 euro. Het smaakte prima, maar was verder helemaal niet bijzonder, zeker niet voor die prijs. Locatie is tussen place de la concorde en het louvre, dus de prijzen liggen sowieso hoger. Al met al, het is het niet waard voor de prijs.

Reizigers die Flottes bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Flottes geweest? Deel je ervaringen!