“Gezellig Frans eetcafé”

Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Louvre / Palais-Royal
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we gereserveerd. De mensen stonden in de rij te wachten voor een plekje.
Flottes is een gezellig Frans eetcafé. Heerlijk eten, vriendelijk en vlotte bediening. Ongedwongen sfeer. Gezellige drukte.

11 maart 2018 beoordeeld

Lekker eten. Wel erg duur en een beetje voor de elite. Wellicht ligt het aan de omgeving. Maar zeker in Parijs zijn er beter gelegenheden.

22 december 2017 beoordeeld

De menu gaf een overzichtelijke keuze . Ik bestelde een "poulet fermier" met puree. Als dessert crêpes. Ik kreeg een stuk bil met weinig vlees op mijn bord en de puree was uit een pak. Als ik daarvoor 23 euro moet betalen kan ik beter naar een frituur gaan. De crêpes waren alsook afschuwelijk opgewarmd in de microwave en waren niet vers. De service was wel ok. Nooit zo slecht getafeld in Parijs.

29 augustus 2016 beoordeeld

Ik ben hier geweest voor de lunch en heb een tosti gegeten met kaas en ham, daar krijg je dan ook een beetje patat en salade bij. De prijs was 15,50 euro. Het smaakte prima, maar was verder helemaal niet bijzonder, zeker niet voor die prijs. Locatie is tussen place de la concorde en het louvre, dus de prijzen liggen sowieso hoger. Al met al, het is het niet waard voor de prijs.

12 juli 2016 beoordeeld

Restaurant gelegen in een vrij drukke en smalle straat, niet ver van de Jardin de Tuilleries, Place de la Concorde en Louvre. Veel toeristen die op zoek zijn naar een authentieke Franse keuken. Men komt niet bedrogen uit. De kwaliteit van het gebodene is prima. Vers en origineel gepresenteerd. Bediening erg aardig en gastvrij. Toeristen zijn absoluut welkom en worden niet afgescheept.

Reizigers die Flottes bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Flottes geweest? Deel je ervaringen!