“Fijne bediening, goed eten”
Beoordeling van Brasserie Les Deux Palais

Brasserie Les Deux Palais
Geclassificeerd als nr. 1.943 van 19.404 Restaurants in Parijs
Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Île de la Cité / Île Saint-Louis
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles klopte. Bediening was erg attent. Prijs is redelijk gezien de lokatie in hartje Parijs. Zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2018

25 juli 2018 beoordeeld

Na een (concert)bezoek aan La Sainte-Chapelle (er tegenover) was deze brasserie een haast niet te missen spot om te dineren. De Belle Epoque inrichting is prachtig en zeker 's avonds is het een rustig stukje Parijs. De stoelen zitten comfortabel en het eten was erg lekker te noemen. De Chablis zelfs uitmuntend!
Alles met persoonlijke aandacht die helaas vaak ver te zoeken is in hartje Parijs. Na het diner liep de ober zelfs mee naar buiten om voor ons een taxi aan te houden, heel attent!

Datum van bezoek: juli 2018
26 juni 2016 beoordeeld

De bediening is gehaast en alleen uit op veel klandizie. Eten is niets bijzonders en voor nood net voldoende...

Datum van bezoek: juni 2016
2 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er aan en ik en mijn broer namen een ijsje met twee bollen die waren erg klein maar wel duur voor die twee kleine bollen betaalde je 6.60 euro.

Datum van bezoek: november 2015
7 maart 2014 beoordeeld

Natuurlijk, aan een tafeltje op de stoep is het heerlijk mensen kijken, maar 13 euro voor 2 cola, en dan ook nog eens te weinig wisselgeld terug geven lijkt op oplichterij. Het enige lichtpuntje zijn de gratis toiletten.

Datum van bezoek: maart 2014

Reizigers die Brasserie Les Deux Palais bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Brasserie Les Deux Palais geweest? Deel je ervaringen!