“Lekker!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Sorbonne
7 augustus 2021 beoordeeld

Heel vriendelijke & snelle bediening.
Lekker gegeten -> kwaliteit & kwantiteit: oke.

Kaasfondue: heel lekker. Met patarjes, brood & charcuterie. Heeft gesmaakt.

Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2021

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kip van de kaart en niet uit menu en daarna ziek geworden. Ook bij afrekenen vertellen ze pas dat pinautomaat niet werkt wat al lang zo blijkt te zijn.

Datum van bezoek: november 2018
20 juli 2015 beoordeeld

Wij hebben een menu ad € 10,- (3 gangen menu) gegeten. Ruime keuze, prima eten, aardige bediening. Aanrader. Het restaurant staat in een leuke wijk.

Datum van bezoek: juli 2015
22 december 2014 beoordeeld

Gelegen in een straat met heel veel typisch Franse restaurants, die allen Menu's en a la Carte aanbieden.Vriendelijke bediening, lekker eten voor een bescheiden prijs en de koffie toe van de zaak

Datum van bezoek: december 2014
25 augustus 2014 beoordeeld

We hadden beter moeten weten. Een restaurant zoeken in het quartier latin is een soort Russische roulette. En dan nog een menu nemen...
De uiensoep was vooral zout, de avocado met garnalen was overgoten met een hoeveelheid saus waardoor alle smaak verloren ging.
Het lam was redelijk. Gestoofd. Erbij een aardappelkoek en wat aubergine met paprika.
De tarte tatin tenslotte was aardig, evenals de crème brulee.
De bediening was vriendelijk; de inrichting van het restaurant zoals je in dit deel van de stad kunt verwachten. Houten tafeltjes bedekt met papier en stevige papieren servetten. De stoelen zaten goed.
De koffie hebben we maar overgeslagen hier.
Voor ons de volgende keer geen menu meer.

Datum van bezoek: augustus 2014

Reizigers die L' Auberge St-Severin bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In L' Auberge St-Severin geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.