Ivan D
Kontich, België

Een absolute aanrader !!!

5,0 van 5 bollen11 mrt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel Design Secret de Paris is een absolute aanrader. Zeer leuk ingerichte kamers, mooie sfeervolle en romantische verlichting, prachtige regendouche en alles zeer proper en clean. Het personeel is ook echt TOP ! Super vriendelijk, verzorgd en ze doen er alles aan om van je verblijf een fantastische ervaring te maken. Bovendien ook nog eens zeer centraal gelegen op 5 minuten wandelafstand van metrostation (tip: het dichtsts bijgelegen metrostation is Plaçe de Clichy en niet Metrostation Liège zoals je op de kaart zou denken)
Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Secret de Paris, Service clients/Réception van Secret de Paris - Hotel & Spa, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 mei 2024
Bedankt voor je lovende woorden over Hotel Design Secret de Paris! We zijn verheugd dat je hebt genoten van de prachtig ingerichte kamers, de romantische sfeer en de schone faciliteiten, waaronder de prachtige regendouche. Ons personeel doet er inderdaad alles aan om ervoor te zorgen dat onze gasten een fantastisch verblijf hebben, en we zijn blij dat je hun vriendelijkheid en toewijding hebt opgemerkt.

Bedankt ook voor de tip over het dichtstbijzijnde metrostation, Plaçe de Clichy. We zullen ervoor zorgen dat deze informatie wordt bijgewerkt om onze gasten nog beter van dienst te zijn. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring!

Juliette
6.9 km van Secret de Paris - Hotel & Spa
Roomservice
Meer hotels in Parijs bekijken
Beoordeeld op 25 september 2016

heel mooi hotel. Wij hadden de Moulin Rouge kamer, deze is zeer mooi met mooie badkamer. Wij hebben hier echt zalig geslapen, geen last van lawaai en goede bedden! het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel is goed geleden om nadien nog heel wat cafétjes of restaurants te bezoeken. Ook zeer dichtbij de Moulin Rouge gelegen. Zeker een aanrader!

Kamertip: Neem zeker een 'monumentenkamer' om je verblijf extra speciaal te maken
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit kleine hotel is echt een goed bewaard geheim in Parijs. Prachtige kamer, service was top en de ligging was prima! Montmartre om de hoek en er tegenover zat een heerlijk bakkerijtje. En ook het restaurant Bar Italia zit er vlakbij. Dat is ook een dikke aanrader!!! Dankzij dit alles was onze honeymoon onvergetelijk!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Het (klein) hotel is uitermatie mooi ingericht. Kamers authentiek en zeer groot oog voor detail. Zeer verzorgd ontbijt en heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Locatie is ideaal (5' van Moulin Rouger en mon Martre).

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 2 december 2014

Dit klein hotelletje in parijs is echt geweldig. De kamers zijn niet allemaal groot maar groot genoeg en vol met leuke dingetjes zoals het licht en de whirlpool zijn geweldig. Ook ligt het hotel vlak bij de metro dus lekker makkelijk. Het is er heel erg schoon en het personeel is heel attent. Ze helpen je echt met alles en niets is te veel moeite voor ze. Zodra we de kans hebben en weer naar parijs gaan zullen we 100% zeker weer naar dit hotel gaan.

Kamertip: Kijk op de website en zoek 1 van de verschillende themakamers uit die het beste bij je past
Datum van verblijf: maart 2014
26609991, Responsable réception van Secret de Paris - Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2014

Dear Danielmunsters83,

How can we thank you for such kind words? It's always and truly a pleasure to know our guests had a wonderful stay with us!

Our hydromassage bathtubs are a big hit with our guests and are especially appreciated after a long day exploring the city ;)

Thank you also for noting our hotel is only a couple of minutes walk from 2 metro stops that will take you very easily everywhere in Paris. We are also lucky enough to have some excellent and very convenient bus lines close to the hotel so do not hesitate to ask our team next time!

A très bientôt in the city of lights!

Vanessa L.

Beoordeeld op 5 november 2014

Zeer vriendelijk personeel, propere kamers, naar Parijse normen comfortabel, goede locatie, kamers van alle faciliteiten voorzien, ontbijtruimte kon groter, ... Voor herhaling vatbaar, beschrijving conform website.

Datum van verblijf: oktober 2014