25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geheel onverwacht in een zijstraat van de levendige Rue Oberkampf vonden we dit geweldige hotel. Fris gerenoveerd, met ruime kamers en uitstekende service. Zelfs de wifi werkte perfect hetgeen in Parijs niet altijd het geval is.
Vlakbij metro en paar haltes van Gare du Nord een absolute aanrader voor Parijs. Ontbijt is een feest!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
17 maart 2018 beoordeeld

Zoals anderen al schreven ben je eerst wat verbaasd over de locatie, maar dat laat je al snel achter je.
Een zeer prettig hotel, aanbevelingswaardig. De kamer is ruim en smaakvol zoals het hele hotel. Het bed was goed. De badkamer is prachtig en wat is het heerlijk om vloerverwarming in de badkamer te hebben. We hadden een kamer aan de achterkant. Het was er heerlijk rustig. Alles was even schoon en fris. ‘S ochtends stond er een uitgebreid ontbijt klaar.
Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Als ze deze standaard zo kunnen behouden dan komen wij zeker terug.
Om de hoek een leuk café ontdekt met veel jong publiek: l’assassin. Eettips van de manager/eigenaar gekregen: Le Cannibal, bistro en als het wat meer mag kosten Le Vantre. Het waren goede tips.

Kamertip: Kamer 55 ligt aan de achterkant en was heerlijk rustig.
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
15 maart 2018 beoordeeld

gerenoveerd met stijl en veel originele toetsen
ruime kamer en goed sanitair - kamer achteraan geen enkele lawaaihinder
goed en verzorgd ontbijt
bar is de hele dag open voor koffie of thee of gewoon om wat te lezen in de zeteltjes
ligging 11e arrondissement ook zeer gunstig (metro, resto, ...°

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder kleine kamers, maar goede bedden, vloerverwarming in de badkamer, verzorgd ontbijt in prachtige ontbijtzaal, goede klantenservice (speciaal volkoren brood gehaald op mijn verzoek!), super gezellige buurt met typische Parijse bistro's en bars. We komen terug!

Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
19 december 2017 beoordeeld

Zeer stijlvol opgeknapt hotel met vriendelijk personeel. De locatie is op het eerste gezicht beetje shabby, maar vanaf het hotel kun je uitstekend via Rue Oberkampf naar Le Marais lopen. De kamers zijn vrij klein, maar zijn netjes en stijlvol. Het ontbijt is simpel maar lekker. Qua organisatie van het ontbijt moeten de puntjes nog op de i gezet worden, maar het supervriendelijke personeel maakt dit ruimschoots goed.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner